מטה חדשני חברת F5 בישראל למחקר ופיתוח

מטה חדשני חברת F5 בישראל למחקר ופיתוח

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה. המשרדים ממוקמים במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן.  מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים. מה בכתבה חדשות IT ישראל?. מטה חדשני חברת F5. 

מה חדש בתחום אבטחת המידע בישראל?. מטה חדשני חברת F5 בישראל למחקר ופיתוח

מטה החברה החדש, שמחליף את מטה החברה מזה שמונה שנים בקריית עתידים, תוכנן ועוצב על פי סטנדרט מתקדם של המטה הגלובלי של F5 בסיאטל. המטה החדש מאפשר ל-F5 להשיק תוכניות אקדמיות בהיקף של למעלה מ-200 חניכים במקביל, על פני כעשרה חללי לימודים מודולריים, המותאמים טכנולוגית ועיצובית למטרה זאת.

עוד באתר סוכות 2023 באתרי מורשת פעילויות לכל המשפחה

המשרדים החדשים בשירות מטרות אבטחת מידע בסביבה מרובת עננים 

המטה החדש, ישחק תפקיד מרכזי בקידום פיתוח וחדשנות בפתרונות הטכנולוגיים של F5, בזמן שהחברה מרחיבה את סל הפתרונות שלה בתחום אבטחת המידע והעברת יישומים בסביבות מרובות עננים. המטה החדש ייצר הזדמנויות למהנדסים העוסקים בחוד החנית הטכנולוגית ויספק מענה לדרישות הדינמיות של לקוחות.

בכירי F5 באירוע השקת המשרדים. צילום שלומי זנאתי מקור סקופר

בכירי F5 באירוע השקת המשרדים. צילום שלומי זנאתי מקור סקופר

סביבת עבודה חדשנית 

ב-F5 הקפידו לנצל חללים רבים למטרת יצירת סביבת עבודה דינמית. מה זה כולל?. חדרי ישיבות מאובזרים, חדרי פוקוס לעבודה הדורשת ריכוז גבוה. לצד אלו – חדרי מנוחה וריענון, חדרי תפילה ומדיטציה וחדרי מנוחה לאימהות צעירות. חללי העבודה המעוצבים, הצופים לים ולנוף התל-אביבי, שודרגו במערכות טכנולוגיות חדשניות, כולל מערכות מולטי-מדיה חכמות ואינטראקטיביות, רשתות ומחשוב מתקדם, ויכולות תקשורת ושידור על פני משרדי החברה סביב העולם.

אתגרי אבטחת המידע בענן 2023 מושגים בסיסיים

מה ההבדל בין סיכונים, איומים ואתגרים?. תחום מערכות המידע עושה בכל שנה קפיצות צפרדע ארוכות. הכירו את המושגים הבסיסיים בתחום.

סיכון הוא פוטנציאל לאובדן נתונים או נקודת תורפה.
איום הוא סוג של התקפה או יריב.
אתגר הוא המכשולים של ארגון ביישום אבטחת ענן מעשית.

סיקור חדשות IT ישראל. רוצים לדעת מה חדש בתחומי אבטחת המידע וההיי טק בישראל?. עדכונים שוטפים באתר החדשות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *