איך לאתר תוכן משוכפל באתר אינטרנט

איך לאתר תוכן משוכפל באתר אינטרנט

השנתיים האחרונות בתחום האינטרנט מלמדים אותנו דברים חדשים. כמו למשל שגם לתוכן שאינו מקורי יש תפקיד במבנה התכנים באתר שלנו. בין אם משובר באתר חדשות או בלוג אישי, כמות מסוימת של תוכן משוכפל או כזה שמופיע גם באתרים אחרים ועבר עיבוד יש תפקיד חשוב. כתבה SEO מיוחדת איך לאתר תוכן משוכפל באתר אינטרנט 

איך לאתר תוכן משוכפל באתר אינטרנט

איך לאתר תוכן משוכפל באתר אינטרנט

למה צריך להימנע מתוכן כפול באתר שלך?

מקדמי אתרים היום שואלים את השאלה הזו בנוסח אחר.

כמה תוכן משוכפל או תוכן לא מקורי האתר יכול להכיל ועדיין לא להיפגע בדירוג של בגוגל. יהיו מקדמי אתרים שיטענו שניתן אפילו להרוויח מכך. אין לי תשובה מדויקת לשאלה הזו. אבל כמו נושאים אחרים השנויים במחלוקת נראה ש5% של תוכן לא מקורי באתר יכול לעבור בשלום ואולי אפילו לתת תרומה באספקטים של נפח תכנים. 

מנועי החיפוש שואפים להביא לגולש את התוכן הרלוונטי ביותר ביחס לשאילתא. אחד הפרמטרים שקובעים את הרלוונטיות בעמוד ובאתר שלך, מלבד מהירות האתר, הוא נושא המקוריות. יחד עם עוד 200 משתנים נוספים כמו תאריך פרסום המאמר ביחס לתוצאות אחרות שיכולות להיות רלוונטיות. איכות הקישורים בעמוד ובאתר שלך. היסטוריית הגולשים האחרים שהקישו את אותה שאילתא.

מסקנה. תוכן שאינו 100% מקורי אל בהכרח מזיק. אבל חשוב לדעת לערוך אותו בצורה נכונה,לשנות כותרות ואולי אפילו מילת מפתח. 

כלים חינמיים לבדיקת תכנים באתר שלך ובאתר של המתחרים שלך

להלן כמה כלים חינמיים וטובים שניתן להשתמש בהם לבדיקת תוכן כפול: הבאנו לכם את הכלים החינמיים הטובים ביותר שיש ברשת והם בהחלט מספקים תוצאות מעולות. בנוסף תוכלו אלינו לבדיקת איכות של אתרים או לקבלת מידע על מתחרים באינטרנט.

  • Copyscape – אתר חינמי שנותן תוצאות תוך מספר שניות. מסמן תכנים כפולים ומסכם את אחוז התוכן שאינו מקורי
  • Plagspotter – אתר לזיהוי עמוד WEB כפולים. אם אתה מחפש לראות מי גנב ממך תוכן באינטרנט זהו הכלי המומלץ ביותר.
  • דופליצ’קר – מתקתק עבודה במהירות ומוצא כמה התוכן שאתה מתכנן לפרסם באתר או בלוג האישי שלך הוא מקורי.
  • Siteliner – כלי מעט מוגבל מבחינת כמות הדפים שהוא סורק. אבל נותן מבט מהיר על כמות התכנים המקוריים באתר ואף מגיש דוח ברמת אחוזים וכמות המילים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *