לשחרר את שולי לצפייה ישירה הווידאו המלא

לשחרר את שולי לצפייה ישירה הווידאו המלא

אין כמו סרטים שעושים המון צחוק, קצת מתח בריא והמון טוב על הלב. כי זה בדיוק מה ששלישיית מה קשור מספקים ביד רחבה בסרט החדש שלהם. קבלו את לשחרר את שולי לצפייה ישירה הווידאו המלא בסוף העמוד!.  שימו לב למנויי פרי טיוי ניתן לצפות בסרט לשחרר את שולי לצפייה ישירה הסרט המלא במסגרת ערות הסרטים הישראלי וספריית VOD של היישום.

לשחרר את שולי לצפייה ישירה הווידאו המלא

לשחרר את שולי לצפייה ישירה הווידאו המלא

אחלן אחלן אחלן לשחרר את שולי הסרט המלא

ואולי זה רק אני אבל מבעד להומור המעולה של שלישיית מה קשור בסרט לשחרר את שולי, הלהיט של הקיץ בבתי הקולנוע, יש פה ושם קצת ביקורת על שיטת יהיה בסדר, שיטת המוסך של הישראלים. אבל מה, קצת ספוילר, המזל הולך עם הטובים. סוף טוב? הכל טוב!

וכשאני רוצה למחוק מה אני, אני פותח טלוויזיה ומה אני מחפש מול המרקע, קומדיה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה. אני יושב על הספה, מתרווח בקלות בכסא בבית הקולנוע, ואת שאר העבודה עושים שרירי הצחוק וההומור בסרט הישראלי החדש.

שולי, אביהו בדרך, נגיד ש….

90 דקות של קומדיה מומלצת בקולנוע! אביהו נתי ובצלאל (שלישיית "מה קשור") יוצאים למסע הצלה נועז הכולל התנסות במגוון חוויות חוקיות וחוקיות פחות, מסיבות חשק, סחר באיברים, ליקוק צפרדע הזיה, ועל הדרך גם הסתבכות עם קרטל הסמים המסוכן בקולומביה. האם הם ימצאו את שולי הבן של אביהו ? האם הם ימצאו אהבה? והאם אפשר למצוא ג'חנון בקולומביה? התשובה לכל השאלות היא: אחלן, אחלן, אחלן!

שולי אבוד בקולומביה. חושב שעזרה יש בדרך, אבל הדודים והאבא, עושים פארטיה ולא הופכים שום אבן. שולי זועק לעזרה, מי יבוא לקראתו, המשלחת חוגגת שולי פחות אבל בסוף הכל יהיה טוב. כי מי אם לא אביהו יפתור ת'מצב ולראש העין נחזור בגאווה גדולה. מהר מהר מבלי להתעכב באולימפיאדה, כי עוד מעט מתחילה התימניאידה.

סרטי קומדיה ישראלית שהפכו לסרטי קאלט

  • הגשש החיוור גבעת חלפון אינה עונה
  • תעלת בלאומליך עם שייקה אופיר ובומבה צור
  • העולם מצחיק עם ברוח הגשש ועם שייקה בשיר סיום מרגש במיוחד
  • זוהי סדום – רלוונטית תמיד עם כוכבי ארץ נהדרת
  • אדון ליאון עם זאב רווח בסרט משנת 1982
  • כבלים עם איינשטיין אריק, שיסל צבי ואחד יחיד ומיוחד תמיד מושונוב מוני


 

צפו בווידאו המלא לשחרר את שולי כך זה קרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *