ספיריט לחופש נולד עברית וידאו עם תרגום עברית

ספיריט לחופש נולד עברית וידאו עם תרגום עברית

סרטי ילדים חדשים לצפייה ישירה. והפעם חדש בקולנוע הסרט החדש שכובש את המסך. ספיריט לחופש נולד עברית וידאו עם תרגום עברית. צפו בווידאו באתר הסרטים החדשים. ספיריט לחופש נולד עברית וידאו עם תרגום עברית! צפו בסרטון בסוף העמוד!

ספיריט לחופש נולד

ספיריט לחופש נולד

על מה הסרט  Spirit untamed

מדובר בסרט חדש מבית היוצר של האולפנים של "שרק" , "טרולים" ו-"בייבי בוס". לאחר שעברה לעיירה קטנה ומנומנמת, לאקי פרסקוט הצעירה מתיידדת עם סוס פראי בשם ספיריט, החולק את רוחה המרדנית. כשטייקון חסר לב מתכנן לתפוס את ספיריט ואת עדרו, לאקי וחבריה החדשים יוצאים להרפתקה של החיים כדי להציל את הסוס ששינה לנצח את חייהם.

ילדה בשם לאקי מאבדת את אמה, עוברת למקום מגורים חדש עם אביה ומתיידדת עם מוסטנג פראי בסגנון רוח פיראית ולא מאולף או אם תרצו סוג של פרא אציל.

בעוד אנשי מקצוע מנוסים אינם מצליחים לאלף את הסוס בעל הרצון החזק, לאקי (שמעולם לא רכבה על סוס) מאכילה אותו בכמה תפוחים, ומשם להצלחה הגדולה ולסיפור הסרט הדרך קצרה.

כמה עולה כרטיס קולנוע בקופה 

כרטיס רגיל 40 שקל
כוחות הביטחון חיילים בחובה, שוטרים, בני/ות שירות לאומי, כבאים, נכי צה"ל, נפגעי פעולות האיבה, שב"ס 27 שקל
אזרח ותיק  27 שקל
אזרח ותיק – סרט ישראלי 20 שקל
מחיר כרטיס קולנוע עם כרטיס סטודנט 30 שקל

המחירים בכפוף למדניות בתי הקולנוע והצגת תעודות. המחיר המחייב הוא זה שנקבע מעת ע"י הנהלת בית הקולנוע.

צפו בווידאו ספיריט לחופש נולד

טריילרים לסרטים חדשים 2021! הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותקבלו הודעות על סרטים חדשים 2021 קולנוע. הקיץ יש לנו לא מעט סרטים חדשים בהם ניתן לצפות באתר ובאולמות הקולנוע. טריילר לשחרר את שולי, סרטים מומלצים, סרטים בקולנוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *