מלכת היופי של ירושלים פרק 42 לצפייה ישירה: ובליבה חומה!

מלכת היופי של ירושלים פרק 42 לצפייה ישירה: ובליבה חומה!

אתם מכירים אותן מהשכונה, אתם יודעים מי היא מבית הספר התיכון. היא הייתה המלכה של הכיתה, כזו שכולם נשאו אליה עיניים. עברו שנים והיא הפכה לעוד אחת. האם זה מה שקרה לגברת לונה ארמוזה? האם העקוב הפך למישור? מלכת היופי של ירושלים פרק 42 לצפייה ישירה: ובליבה חומה!

מה קורה בעונה 2 מלכת היופי?. לונה ודוד, הנשואים הטריים יחוו קשיים בזוגיות שמועצמים במפגש עם חבורת קצינים בריטים ונשותיהם הבוהמייניות. גם הזוגיות של רוזה וגבריאל תעמוד למבחן, כשאהבתו של גבריאל לרוחל שבה ומתחדשת ויחד איתה הקשר עם בנו האבוד. אפרים ילך ויקצין בדעותיו ומעשיו, יצטרף ללח"י ויעמיד את אחותו רוזה ומשפחתה בסכנה. כל זאת בתקופה הסוערת של מלחמת העולם השנייה והשפעתה על היישוב היהודי בארץ ישראל.

וידאו בסוף העמוד – אל תחמיצו! 

מלכת היופי של ירושלים פרק 42 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 42 לצפייה ישירה

"אל מקום אין בו חפץ"- מה קורה בסוף הסדרה מלכת היופי yes?

הפרקים האחרונים של מלכת היופי לקחו אותי לשיר ישראלי, כמעט נשכח שכתב משה טבנקין. הלחין ובצע אותו מתי כספי בשנות השבעים. לכאורה הייתי צריך לכתוב שסוף הסדרה הוא בסגנון סופה של הבטחה גדולה, מבחינת הדמויות, לא מבחינת העלילה.

אבל פרק 42 לצפייה ישירה מלכת היופי שלח אותי לשיר הישראלי ההוא. שמתאר במילים כבדות מה קורה לאדם שמאבד את דרכו. לבסוף לאחר שבו צפיתי שוב בפרק 5 מלכת היופי של ירושלים, נפל לי האסימון. כל הדמויות מגיעות למבוי סתום.

עוד באתר מי מתגעגע לחוף של רפי נלסון? 

לונה, דוד, מרקדה, גבריאל ורוזה מה קרה למשפחת ארמוזה?  

בתחילת הסדרה העולם הישן והסדר שלו שולטים בחיי הדמויות. אהבה זה מותרות, יעילות ושרידות הן מטרות נעלות. זו לא ביקורת על מלכת היופי, זו התחושה וזו על פי רוב המציאות ששלטה באותה תקופה. בין טורקים לאנגלים, בין מלחמות עולם לאהבות גדולות שחלמתי לעצמי.

מרקדה ארמוזה מנסה עוד איך שהוא לשרוד את חילופי הדורות והתערערות העולם הישן בו היא שגשגה לצד בעלה. אחריה בנה גבריאל. הוא ניסה לטעום את הקידמה, ניסה לשתות מחיי האהבה ודווקא הוא יותר מכל אחד אחר, נאחז לבסוף בעולם הישן. אבל עם קורטוב של המאה ה-21  ואל אשתו לא היא תשוקתו והיא מושלת בו. הפוך עולם.

והאחרונים הם ארבע דמויות אשר שזורות זו בזו. דוד ולונה, בת המלך והעני, ורוזה ויקטוריה פרנקו. שני צמדים. אבא ובן יחד עם אמא ובת. מייצגים מעל כל דבר אחר את היפוך העולמות, את ניפוץ הסדר הישן ואת האהבות הגדולות של ירושלים, של העולם וכאלו שלא ישובו עוד. לא.

כך כבשה המלכה את נטפליקס העולמית

קאסט איכותי: השחקנים המובילים, כמו מיכאל אלוני והילה סעדה, מביאים תצוגות משחק מרשימות שמחברות את הצופים לדמויות ולסיפור. לצד אלו מדובר נוסטלגיה ותרבות: הסדרה מצליחה לשלב בין נוסטלגיה לתרבות ישראלית, מה שמדבר אל לבם של רבים מהצופים.

צפו בווידאו לקראת שידור הפרק האחרון מלכת היופי של ירושלים פרק 42 לצפייה ישירה yes 

 

[MPBOX id=680]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *