יס מן 2 ערן סויסה צפו בווידאו: השיחה הקשה של סויסה עם אמא שלו

יס מן 2 ערן סויסה צפו בווידאו: השיחה הקשה של סויסה עם אמא שלו

כל סיפור היציאה מהארון והקבלה נפתח מחדש ומחזיר זיכרונות ותחושות מהעבר בפגישה הטעונה. כוכב יס מן 2 ערן סויסה נפגש עם אמא שלו לשיחה מלב אל לב. מרגש! הווידאו בהמשך הכתבה.

ערן סויסה יס מן 2 צילום מסך יוטיוב ערוץ yes

ערן סויסה יס מן 2 צילום מסך יוטיוב ערוץ yes

הפרק האחרון של מלכת היופי החזרי לנו את האופי 

מי שהיה שם יודע. לצאת מהארון היא לא החלטה קלה. ליישם אותה עוד הרבה יותר קשה. היא גובה מחיר חברתי ואישי שיכול להיות לא פשוט. ההשלכות הם לא רק על מי שלקח את ההחלטה האמיצה, אלא גם על בני המשפחה הקרובים לו ביותר ועל מערכות היחסים המורכבות ממילא.

למה קשה לצאת מהארון בישראל ובעולם? 

למרות שכיום יותר הורים מקבלים אותם, מאמצים אותם אל הלב. למרות שבני משפחה כבר לא עושים מזה עניין, לא כל המשפחות כן. הקושי לצאת מהארון עדיין קיים.

עוד באתר – איך לבנות קישורים חכמים לאתר שלך? 

לדוגמה, במשפחות שמרניות מבחינה פוליטית, ייתכן שיש פחות קבלה והסברה כללית לאנשים שהם LGBT  מכיוון שמשפחות נוטות להיות חלק חשוב מחייהם של אנשים, הדבר עלול ליצור הרבה קונפליקט וסכסוך במוחו ובלבו של אדם שבחר בדרך אחרת. באומץ רב ולפי נטיית ליבו.

החשש מחוסר תמיכה משפחתית עלול להוביל לרמות מתח גבוהות. הפחד הזה יכול להיות כל כך חזק עד שהאדם חושב שיהיה קל יותר להישאר סגור מאשר לצאת למשפחתו ולהסתכן בהדחה.

מדוע אנשים בוחרים להישאר בארון? 

אנשים שנמצאים בארון אינם צריכים להתמודד עם קשיים וקונפליקטים חברתיים ואישיים , כמו חוסר קבלה משפחתית של טיפול רפואי לא סטנדרטי. זה פשוט בגלל שאם אף אחד לא יודע שאתה LBGTQIA+, הוא לא יכול להתייחס אליך אחרת בגלל זה.

אז זה בטוח לומר שהיתרונות של להיות בארון הם פשוט שאדם לא צריך להתמודד עם הנושאים שאם לא כן היה צריך מהחברה אם הוא היה בחוץ. עם זאת, זה לא אומר שאיכות החיים שלהם טובה יותר.

סדרות מומלצות לצפייה ישירה HOT yes בכל יום סקירת פרקים חדשים, סרטים, סדרות. אודישנים אקס פקטור, סרטים חדשים בקולנוע. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *