קוברה קאי עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה הורדה עם תרגום עברית מובנה

קוברה קאי עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה הורדה עם תרגום עברית מובנה

המלצות על סדרות בנטפליקס שאפשר להוריד ולראות עם קישור סודי. קבלו את קוברה קאי עונה 4 פרקים מלאים לצפייה ישירה הורדה עם תרגום עברית מובנה – הסדרה החדשה של נטפליקס שכובשת את המסך Cobra Kai Season 4 העונה המלאה.

קוברה קאי עונה 4 פרקים מלאים

קוברה קאי עונה 4 פרקים מלאים

מהסרט של שנות השמונים לסדרה הכי טובה בנטפליקס 

הסדרה המומלצת קוברה קאי היא ספין-אוף של סרטי הקראטה קיד המקוריים של שנות ה-80. אולם היא מתרחשת בימינו. לאחר אירועי קראטה קיד 3.  החיים המשיכו הלאה עבור דניאל לרוסו וג'וני לורנס, ולמרות שהחיים היו טובים ונוחים עבור דניאל, אהובו של מר מיאגי, עבור ג'וני הם היום הרבה פחות נחמדים. ובכן, למה זה גרם? היריבות נצתה מחדש.

עוד באתר  – מה כדאי לראות בנטפליקס

בתחילת הסדרה, ג'וני מזדקן, מדוכא וכועס על העולם. כמעט כמוני לפני עשור. הוא עובד בעבודות נחותות. כעת הוא מתגורר ברסדה, לאחר שנפל ממעמדו העשיר והתרחק מאביו החורג המתעלל מילולית והמנוכר אותו מגלם אד אסנר המנוח בסדרה זו.

לאחר שהציל את שכנו המתבגר עם כישורי הקראטה שלמד בתיכון. אבל הוא מוצא עניין מחודש בספורט ופותח דוג'ו- מכון קרטה בסגנון קוברה קאי חדש. בכך הוא מושך את עינו של אויבו הוותיק, דניאל לרוסו, כיום איש עסקים מצליח שבבעלותו מספר סוכנויות רכב.

מה חדש בעונה הרביעית של Cobra Kai ? קוברה קאי עונה 4

כל מורשת. כל יריבות. מובילה לרגע הזה. עונה 4 של "קוברה קאי" להורדה עם כתוביות עברית מובנות.

העלילה של "קוברה קאי" מתרחשת 30 שנה לאחר אירועי טורניר הקראטה "אול ואלי" ב-1984, עם המשכו של הסכסוך הנצחי בין דניאל לרוסו (ראלף מאצ'יו) לג'וני לורנס (ויליאם זבקה). בעונה 4 הדוג'ו "מיאגי דו" ו"ניב העיט" משלבים כוחות כדי להביס את "קוברה קאי" בטורניר הקראטה "אול ואלי" לנוער… והמפסיד יהיה מחויב לפרוש לצמיתות. סמנתה ומיגל מנסים לשמור על הברית של הדוג'ו, רובי נותן את הנשמה ב"קוברה קאי" – והחשש לעתידו של הוואלי רב מתמיד. מה קריס זומם? האם דניאל וג'וני יצליחו להניח מאחור את הסכסוך הממושך ביניהם ולהביס ביחד את קריס? או שמא "קוברה קאי" יהפוך לפנים של הקראטה בוואלי?

צפו בווידאו לקראת שידור עונה 4 קוברה קאי לצפייה ישירה פרקים מלאים להורדה ישירות מאפליקציה של נטפליקס וצפייה ללא חיבור לאינטרנט. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *