בניית אתר לעסק קטן טיפים מנצחים

בניית אתר לעסק קטן טיפים מנצחים

העסקים הקטנים נמצאים בלב הכלכלה המקומית. אם שנת 2020 סמלה את המעבר למכירות באינטרנט של מוצרים ושירותים מקומיים הריי ששנת 2021 תהיה השנה שבה מכירות באינטרנט יהיו לחם חוקם של העסקים הקטנים שירצו לשרוד במציאות החדשה. בניית אתר לעסק קטן טיפים מנצחים אתר הידע המקצועי!

כלי מחקר מילות מפתח

כלי מחקר מילות מפתח

בעל עסק? הנה מה שאתה חייב לדעת לפני בניית אתר מכירות 

מכירות של עסקים קטנים יכולים לבצע מספר פעולות בעלויות בנייה זולות יחסית. כך ניתן לתמוך בהכנסות העסק ולעמוד מול האתגרים של שנת 2021. למה הכוונה? הכלים הקיימים כיום אינם מצריכים בניית אתר מאפס אלא על ידי פלטפורמות מכירה המשלבות תוכן איכותי ומקורי בעולם התוכן שלך לצד חווית גלישה מעולה ומותאמת לטלפונים סלולריים ( רספונסיבית ) שילוב אמצעי תשלום מאובטחים ויצירת קשר מידי בין הלקוח לעסק המקומי.

עוד באתר הקפות שניות שמחת תורה 2023

שלב 1 בניית תכנית עסקית וחזון 

1. התחל בתכנית אתרים פשוטה
בניית האתר צריכה להתחיל מקביעת המטרות העסקיות. יכול להיות שאתה מעוניין רק בכניסה או שימור העסק בקרב לקוחות מקומיים, התחלת מכירה באינטרנט וסיומה מול הלקוח או למשל מכירת מוצרים ברשת. תכנון נכון והקצאת משאבים בהתאם יכולה להניע את העק שלך למכירות אף מחוץ לאזור בו הוא פועל. לדוגמא עסק שמוכר נעלי התעמלות יכול ליצור שקר עם חברת משלוחים ולהגדיל את קל הלקוחות.

שלב 2 בוחרים פלטפורמה מוכנה ומעודכנת 

לאחר שקבענו את מטרות האתר ( מכירות, צור קשר, תדמית וכו ) אפשר לבחור פלטפורמה ליישום המטרות העסקיות. יש היום בשוק לא מעט פלטפורמות מוכנות שנבדלות זו מזו בעיקר במראה החיצוני, בשרתי האירוח ובמחיר שתגבה ממך חברה לקידום אתרים. ההמלצה שלי היא חד משמעית וברורה. בעל העסק צריך להתייחס לאתר כמו שהוא מתייחס לחנות הפיזית שלו. לפיכך:

  1. האתר צריך להתארח על שרת VPS פרטי ולא באירוח שיתופי
  2. בחר בפלטפורמה שאינה תלויה בקיום העסקי של מקדם האתרים שלך – וורדפרס תעשה את העבודה בצורה מעולה ויעילה
  3. בצע מחקר מילות מפתח באמצעות כלי מילות המפתח של ads.google. או SEMRUSH ובדקו מה גורם למתחרים להגיע לראש תוצאות החיפוש
  4. הקימו אתר אינטרנט שעומד בסטנדרט מהירות של אתרים לפי Google Webmaster Central
  5. האתר חייב לכלול מרגע השקתו תכנים מקוריים בעולם התוכן העסקי, חוות דעת של לקוחות, ומבצעים מתחדשים בהתאם לרוח התקופה
  6. מומלץ להתקין באתרי וורדפרס את Site Kit by Google שירכז עבורכם את נתוני הגלישה וחווית המשתמש מכל כלי ניהול האתרים של גוגל.

 

המדריך המעודכן בניית אתר לעסק קטן טיפים מנצחים אתר הידע המקצועי של ישראל כיצד למכור באינטרנט לבעלי עסקים קטנים מדריך עלויות תכנון ואחזקת אתר בצורה מקצועית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *