מבזק חדשות IT רכישות בתחום היי טק

מבזק חדשות IT רכישות בתחום היי טק

 

חדשות IT מבזקים

חדשות IT מבזקים

רד האט תרכוש את חברת האבטחה מבוססת-קוברנטס StackRox

עם StackRox מחזקת רד האט את יכולת הלקוחות לבנות, לפרוס ולהריץ יישומים באופן מאובטח יותר ברחבי הענן ההיברידי הפתוח.
רד האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח.

כעת היא מודיעה על כוונתה לרכוש את StackRox – חברה מובילה וחדשנית בתחום אבטחה Kubernetes-Native.

על ידי הבאת יכולת StackRox את Red Hat OpenShift – פלטפורמת קוברנטס ארגונית המובילה בתעשייה.

רד האט תחזק את החזון שלה לאספקת פלטפורמה הוליסטית יחידה המאפשרת למשתמשים ללבנות, לפרוס ולהריץ באופן מאובטח כל יישום ברחבי הענן ההיברידי הפתוח כולו.

אבטחת קונטיינרים היא אבטחת לינוקס. רד האט מובילה כבר מזמן באבטחה עבור פתרונות קוד פתוח ארגוניים. החל ממערכת הלינוקס הארגונית RHEL ובהמשך פיתוח תקנים חדשים לאבטחת סביבות Cloud-native שפותחו במיוחד עבור הענן.

על בסיס יסודות אלה נוקטת OpenShift בגישה של שכבות (layered) לאבטחת קונטיינרים, משלבת אבטחה לאורך כל מחזור חיי הקונטיינר, מבנייה דרך פריסה והרצה בסביבות קריטיות.

אנדרסן גלובל מחזקת את הנוכחות במערב אפריקה עם חברת עורכי דין בגינאה ביסאו מבזק חדשות IT

סן פרנסיסקו, 12 בינואר 2021, (BUSINESS WIRE):

כשהיא מפתחת עוד את הפלטפורמה האפריקנית שלה, אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין Pinto Pereira & Associados, הנציגה של CRA Law בגינאה ביסאו.

Pinto Pereira & Associados שהוקמה ב-1985 על ידי השותף מנהל המשרד קרלוס פינטו פריירה ושני עורכי דין ומוכרת על ידי Chambers and Partners היא חברת עורכי דין עם מלוא השירותים שמתמקדת במיסים, עבודה, בוררות בינ"ל וחוזים. החברה עובדת עם מגוון של משקיעים וחברות בינ"ל ומספקת תחום רחב של שירותים משפטיים כולל ליטיגציה, בנקאות ופיננסים, חדלות פירעון ושינוי מבני, מיזוגים ורכישות ומסחרי, תחרות וקניין רוחני.

ATS ממנה את וונקור כמפיצה גלובלית בלעדית של תיק ה-PMA

ההסכם כולל גם את בריח דלת המטען EverLatch™, מוצר PMA שמקורו STC ומיועד לשפר את הביצועים של חברות התעופה ולהפחית עלויות תחזוקה. אוורט, ווושינגטון, 11 בינואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

ATS (Aviation Technical Services) הודיעה היום על הסכם עם וונקור כמפיצה בלעדית של קו מוצרי ה-PMA (אישור יצרני חלקים) שלה, שמאושרים על ידי FAA במסגרת מערכת מספרי החלקים ATSMRO. בהסכם כלול בריח דלת המטען הפטנטי של ATS EverLatch™, פתרון משתלם שתוכנן כדי להגביר את האמינות של המטוס בואינג 737NG. המטרה של ההסדר היא שוק האפטרמרקט הכלל עולמי של התעופה המסחרית והוא נמשך עד דצמבר 2025.

מקור סקופר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *