חדשות IT גלובלי עדכונים פורטל it newsletter

חדשות IT גלובלי עדכונים פורטל it newsletter

עדכונים מסביב לשעון ומסביב לגלובוס בפורטל it newsletter! מה קורה בעולם הטכנולוגי מסביבנו. והפעם מבזק מהיר חדשות IT גלובלי עדכונים על הנעשה.

חדשות IT מבזקים

חדשות IT מבזקים

לא רק ג'חנון יש בתימן- אנדרסן גלובל נכנסת לתימן עם חברת עורכי הדין המובילה Alaghbari & Partners

אנדרסן גלובל מרחיבה את הפלטפורמה שלה במזרח התיכון על ידי הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין המובילה בתימן Alaghbari & Partners שבסיסה בצנעא.

הכירו את פירמת עורכי הדין הבינלאומית אנדרסון גלובל

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-244 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

לוליק אתר חדשות טכנולוגיה והייטק חובק עולם! זה קורה? זה כתוב כאן באתר! 

פסיפיק גרין ממנה את פיטר רוסבך כדירקטור בלתי תלוי

הפירמה הבינלאומית פסיפיק גרין טכנולוגיה Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך של העולם באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. החברה מציעה פתרונות אנרגיה של BESS ואנרגיית שמש מרוכזת (CSP) כהשלמה לחטיבות הטכנולוגיות לסביבות ימיות ובקרת הפליטות שלה.

בהודעה על המינוי של פיטר רוסבך לדירקטור נכתב כך.

  •  עובד במגזר האנרגיה המתחדשת מאז 1985
  • התחיל בדירוג של אגרות חוב של פרוייקטי אנרגיה מתחדשת בקליפורניה עבור Standard & Poor.
  • פיטר עבר ל-Catalyst Energy, שמפתחת פרויקטים של תחנות כוח הידרו אלקטריות
  • לפני שנהיה סגן נשיא למימון פרויקטים של בנק . הוא התמחה בחוב מובנה עבור פרויקטים רוח ומשולבים אמריקנים.

מינויים בחברת לידרטק

לידרטק מודיעה על המינוי של יאן דלברייר למועצת המנהלים שלה. LeddarTech®, מובילה בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית רמה 1-5. החברה הודיעה כיח שמחה להודיע על המינוי של מר יאן דלברייר למועצת המנהלים שלה, שמחזק עוד את הגיוון והמומחיות הענפית של מועצת המנהלים.

 

אתר חדשות IT נשארים מעודכנים עם החדשות והקישורים הטובים ביותר בישראל למשאבי ידע מעודכנים. סיכומי החדשות האחרונות וסקירות מהירות של מאמרים מעמיקים. הירשמו לניוזלטר שאוצר או נכתבה על ידי מנהיגי התעשייה והתעדכנו במידע איכותי בצורה יעילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *