בעלת החלומות פרק 44 לצפייה ישירה: מלכת היופי ומלכת האופי

בעלת החלומות פרק 44 לצפייה ישירה: מלכת היופי ומלכת האופי

אתר הסדרות פרקים חדשים הדלפה ספוילרים. בעלת החלומות פרק 44 לצפייה ישירה: מלכת היופי ומלכת האופי סדרות HOT לצפייה ישירה עם ספוילרים בלעדיים, רשימת שחקנים צפו בווידאו כעת באתר VOD.

בעלת החלומות פרק 44 לצפייה ישירה

בעלת החלומות פרק 44 לצפייה ישירה

לפעמים חלומות מתגשמים? לעיתים רחוקות! אפילו בסדרה ישראלית! 

אולי אני אכין לך מרק? יש לי בחילה. מה ועוד איזה רמז צריכה אישה בוגרת לקבל על מנת להבין שהבת שומרת משהו בבטן ועוד תשעה חודשים בדיוק הוא יצא לאוויר העולם? מזל שיש אחים שיכולים להבין פרק פשוט בהלכות תירוצים ולהביא את הפריט הנכון מבית המרקחת. אז אם ישאלו אתכם, גולשות וגולשים יקרים, האם  יש איזה סיכוי בעולם הזה שירלי בהריון מצחי. מה תגידו? בסדרות ישראליות מומלצות הכל יכול להיות. 

פרקים מלאים בעלת החלומות HOT VOD 

אז רגע לפני שנזכר ברשימת השחקנים ועל מה הסדרה, נזכיר לגולשים כי התכנית בעלת החלומות לצפייה ישירה משודרת בכבלים בימים שלישי, רביעי, חמישי ומחכה לכם גם בשידור חוזר ב HOT VOD לצפייה ישירה.

על מה הסדרה בעלת החלומות בהוט? למה כולם רבים ולאיזו ירושה עם מחכים

נור היא סתם עוד אחת ויש לה אבא חורג עם מזימות מכאן ועד פתח תקווה. היא חסרת כל ולכן הוא שולח אותה לאדם עשיר בשם יהודה ורבורג. היא פותרת לו את החלומות המוזרים שיש לו, בהתחלה בכזה אילו אבל אחר מכך מגלה שיש לה כישרון אמתי לפתרון חלומות.

אז מה מפריע לסיפור האהבה שנרדם בין השניים? כי לכל יתר האנשים והדמויות יש אינטרס מובהק שזה לא יקרה. אמרי ביטון המוכר לנו מבני אור הסדרה המעולה של yes הוא החבר שלה והוא ממש אל אוהב את הקרבה החדשה שנוצרה. חשבתם שזה מסובך, חכו להמשך.

אחותו של יהודה אותה מגלמת אליאנה תדהר, בסדרה נקראת , שני ורבורג, יחד עם שלה נירה, צופית גרנט. עושות יד אחת. הן לא מוכנות שסודות מן העבר יסכנו את העתיד שלהם. כסף כסף….

על הפרק מונחת גם ירושת ענק כאשר מאיר רומנו אותו מגלם יורם טולדנו. הוא לגמרי לא במקרה האבא החורג של יהודה ובעל חברת מלונות היוקרה 'רומנו' חולה ועומד למות.

עוד באתר – תמונות נדירות מהחוף של רפי נלסון

מי צריך לכתוב צוואה של מיליונים בסדרה בעלת החלומות 

מאיר רומנו צריך לכתוב צוואה להחליט למי הוא נותן את הכסף הרב שיש לו. כולם מחכים במתח ומנסים להשפיע עליו.

אבל הוא מעכב את הצוואה שלו כי גם הוא חלם חלום והוא רוצה להבין את המשמעות שלו לפני שהוא מוריש את מפעל חייו שזה רשת בתי המלון שלו.

זוכרים את הסיפור עם פתרון החלומות? העיסוק בחלומות מציף מחדש מלחמת אחים שקרעה את המשפחה לפני שנים ומאיימת לפרק את האימפריה המשפחתית שוב והפעם לתמיד, והמזימות והתככים מאיימים על חיי הזוג ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה.

צפו בווידיאו לקראת שידור פרקים מלאים צפייה ישירה פרק 44 בעלת החלומות 

[MPBOX id=680]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *