האודישן של גיא זוארץ אקס פקטור 2022 לאירוויזיון צפו בווידאו המלא

האודישן של גיא זוארץ אקס פקטור 2022 לאירוויזיון צפו בווידאו המלא

לרגע חשבתי שאני בבלבלה רצינית. הוא בכלל אמור להופיע בהישרדות vip אז מה הוא שר על הבמה. אבל מי שמכיר והיה בהופעות יודע בדיוק מה הוא מחפש שם. האודישן של גיא זוארץ אקס פקטור 2022 לאירוויזיון צפו בווידאו המלא.

האודישן של גיא זוארץ אקס פקטור צילום מסך יוטיוב מתוך ערוץ התכנית

האודישן של גיא זוארץ אקס פקטור צילום מסך יוטיוב מתוך ערוץ התכנית

מצעד המפורסמים שבאו להיבחן באקס פקטור 2021

אז גיר זוארץ לא לבד! העונה ראינו זמרים מנוסים שמגיעים לאודישנים. כאלו שכבר הוציאו אלבומים מלאים, הופיעו מול אולמות הומי אדם ולמעשה חרשו את הבימות של ישראל. שימי תבורי, ‫האודישן של עדי כהן ולירון לב ונזכיר גם את לינט הזמרת עם ההופעה השנויה במחלוקת. כל אחד ודעתו. ואז הוא הגיע – האודישן של מנחה הישרדות, מנחה האח הגדול ואחת הדמויות האהובות על המסך בישראל- קבלו את המועמד לאירוויזיון – גיא זוארץ.

עוד באתר סרטים חדשים בקולנוע מה כדאי לראות?

אמא שלי למשל, לא ויתרה וצפתה פעמיים במופע של גיא זוארץ. השחקן ומגיש הטלוויזיה שיחד עם ואחיו רועי בצע מופע שבמרכזו שירי לדינו מבית סבתם הסלוניקאית ופיוטים מבית הכנסת הספרדי-טריפוליטאי של סבם.

רומנסות ופיוטים אהובים משתלבים בסיפורה של המשפחה מימי גלות ספרד ועד העלייה לארץ.

מסתובב השיר הקצבי של אביב גפן ומתי כספי בגרסה מרגשת ועוצמית 

לפני מספר שנים הוציאו אביב גפן ומתי כספי שיר קצבי וחזק שכבש את הרדיו. הדואט מספר על מי שלא מוצא את מקומו, את הרגשות ואת החיפוש האין סופי אחר אהבה, מקום בלב, ובעיקר לנשמה. את השיר, מילים ולחם כתב אביב גפן שהוא ולא אחר גם אחד משופטי אקס פקטור.

צפו בווידאו גיא זוארץ האודישן המלא עם השיר מסתובב אקס פקטור לאירוויזיון 2022 שייערך בטורינו איטליה.
#אירוויזיון #אקספקטור #eurovision

מתי נערך האירוויזיון באיטליה?  כל הפרטים כל השאלות והתשובות

לפני אקס פקטור בימים של ערוץ 1 כל המדינה הייתה מתאספת מול המסכים לצפות בקדם. איך שהזמן עובר. הנה כמה פרטים על תחרות הזמר האירופאית

  • מספר התחרות 66 מאז תחילת המסורת
  • תאריכים של eurovision  2022  –  חצי גמר 1 10 במאי 2022, חצי גמר 2 12 במאי 2022, גמר 14 במאי 2022
  • איפה תערך התחרות –  מיקום האירוע פאלה אלפיטור, טורינו, איטליה, המפקח על התחרות מרטין אוסטרדאל, שיטת הניקוד שופטים: 1–8, 10, 12 נקודות, קהל: הצגת הניקוד לפי תוצאות השופטים, מהנמוך לגבוה, מספר המדינות המשתתפות 41, מספר השירים 41

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *