שנת הנמר 2022 הורוסקופ סיני תחזית שנתית

שנת הנמר 2022 הורוסקופ סיני תחזית שנתית הורוסקופ שנתי

ראש השנה הסיני חל ביום שלישי, 1 בפברואר. הוא נקרא גם פסטיבל ראש השנה הירחי או פסטיבל האביב, ראש השנה הסיני נחגג בירח החדש השני לאחר היפוך החורף. הפסטיבל הזה מציין את סוף החורף ותחילתו של אביב מיוחל! לפי גלגל המזלות הסיני, 2022 היא שנת הנמר. אז מה מצפה לנו שנת הנמר? והאם זה יהיה טוב יותר משנת 2021 שנת השור.

שנת הנמר 2022

שנת הנמר 2022

מה המשמעות של הנמר?

גלגל המזלות הסיני מתוארך לשושלת צ’ין לפני למעלה מ-2000 שנה והוא מושרש במערכת שלפולחן לבעלי חיים. כפי שמספרת האגדה, קיסר הירקן אתגר את כל החיות בממלכה ל”גזע גדול”. מי שיגיע ראשון לארמונו יזכה בטובתו. הנמר היה בטוח שיזכה במרוץ המלכותי.

עוד באתר  – מה חדש בשביל ישראל 

אבל בסופו של דבר הוא הגיע למקום השלישי אחרי שהחולדה הערמומית והסוס. . לפיכך, אנשי שנת הנמר הם אנשים תחרותיים ביותר, הידועים באומץ ובשאפתנות שלהם. הנמרים הם שאפתניים, אבל הם גם נדיבים מאוד עם דחף לעזור לאחרים. הנמרים רוצים לנצח אבל הם גם תמיד מחפשים צדק.

האם נולדתי במהלך שנת הנמר?

אם נולדת ב-1926, 1938, 1950, 1962, 1974, 1986, 1998 או 2010, נולדת במהלך שנת הנמר. אנשים מפורסמים שנולדו במהלך שנות טייגר כוללים את המלכה אליזבת השנייה, כריסטופר לויד, סטיבי וונדר, מרטין שורט, ג’ון בון ג’ובי, ליאונרדו דיקפריקו, פנלופה קרוז, ליידי גאגא, ג’ון בטיסט ושון מנדס. זו חברה מגה מוכשרת!

הכירו את הנמרים ומה מאפיין אותם ? 

מבחינה חברתית, יש מעט שהטיגר אוהב יותר מאשר להיות במרכז תשומת הלב. עם דרכיהם האימפולסיביות ואהבתם לריגוש, ידוע שהטייגר מושך את הערצתם של רבים. עם זאת, הנמר יכול להיות הדמות המקטבת למדי, מכיוון שהם מביאים דעות חזקות, תשוקה וכריזמה לכל משימה ואינטראקציה. באופן מעניין למדי, למרות הצורך של הנמר להיראות, לעתים קרובות הם מעדיפים לשחק את התפקיד של המתבודד לפעמים. כאשר הנמר משוחרר מהמעמסים החברתיים של האינטרסים של אנשים אחרים, הם יכולים באמת לחקור כל דחף בגחמה.

אנשים מפורסמים שנולדו בשנת הנמר 

אמילי ברונטה

אליזבת בארט בראונינג

איזדורה דאנקן

ג’ון סטיינבק

אוסקר ויילד

ז’אן קירקפטריק

ז’רמיין גריר

פיטר גבריאל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *