אשכוליות או לא להיות הפרסומת צפו בווידאו הנוסטלגי

אשכוליות או לא להיות הפרסומת צפו בווידאו הנוסטלגי

מי לא זוכר את הפרסומות של פעם. תשדירי שירות נוסטלגיים בהם עודדו אותנו לאכול פירות וירקות בשלל צבעים. מה היה מיוחד בהם?. כולם היו תוצרת הארץ. ומה היה מיוחד בתשדיר?. הוא נשאר אתנו גם אחרי שלושים שנה. קבלו את אשכוליות או לא להיות הפרסומת צפו בווידאו הנוסטלגי.

מנערת פומלה לאשכולית אשכוליות או לא להיות הפרסומת צפו בווידאו הנוסטלגי

אז מה היה לנו שם בשנות השמונים לפני שערוץ 2 עלה לאוויר?. שלל תשדירי שירות מוצלחים, שכולנו אהבנו לראות וממש לא התבאסנו מהם כאשר התחילו מה שהיה פעם הפסקת פרסומות. עם השנים כוכבי תשדירי השירות הפכו בחלקם לשחקנים מוכרים. אז איזה תשדיר שירות אהבתם הכי הרבה?.

עוד באתר  פקין אקספרס משתתפים הפרקים המלאים מי הודח מי נשאר במירוץ

אין ספק שהכי פופולאריים היו אלו של אלברט פירות, התשדיר על נערת הפומלה ואיך אפשר בלי התשדיר על האשכוליות, פרי הדר בריא ולא יקר. רק תאכלו ותקבלו שפע של ויטמין C. ומי זוכר את הבננה?. פצצת אנרגיה צהובה. אז לכבוד הנוסטלגיה ולכבוד האשכולית הטרייה שכבר מגיעה לשווקים הבאנו לכם כאן באתר את התשדיר שכולם אוהבים לראות.

אשכוליות או לא להיות הפרסומת צפו בווידאו הנוסטלגי

אשכוליות או לא להיות הפרסומת צפו בווידאו הנוסטלגי

את האשכולית האדומה אתם כבר מכירים?. 

האשכולית האדומה פחות פופולרית בקרב הצרכנים, בבחירה בין פירות ההדר, בשל טעמה המריר, אך היא מכילה 42 קלוריות בלבד, ויש בה מגוון ויטמינים ומינרלים כגון סידן, אשלגן, אבץ ומגנזיום, כמו גם 1,419 מ"ג ליקופן- פיגמנט מסוג קרוטנואיד המצוי בפירות אדומים, בעל יכולת לחזק תאים וללכוד את הרדיקלים החופשיים ולעודד פעולת נוגדי חמצון נוספים. האשכולית האדומה גם מכילה חומרים אנטי-חיידקים, אנטי-ויראליים, אנטי-פטרייתיים, אנטי-אלרגנים ואנטי-דלקתיים. הטעם המר של האשכולית בקליפה הוא נרינג'נין ממשפחת הפלבונואידים, התורם לייצוב רמות הסוכר, ייצוב כולסטרול רע, הגנה על כלי הדם והלב, ניקוי וחיטוי הכבד ורעלים נוספים בגוף.

אז מה טוב כל כך באשכולית? הפרסומת לא משקרת 

בחצי אשכולית אדומה טרייה, ישנה 70% מכמות ויטמין סי המומלץ לצריכה לאדם מבוגר. לכן מומלץ לצרוך בחורף אשכולית אדומה טרייה ביום או לפחות כוס מיץ טרי.

צפו בווידאו אשכוליות או לא להיות הפרסומת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *