פריפריה אימפריה פרק 6 המלא לצפייה ישירה חלומות מתגשמים

פריפריה אימפריה פרק 6 המלא לצפייה ישירה חלומות מתגשמים

למי יש סבלנות להמתין להפסקות בין הפרקים החדשים ? לי אין. מבחינתי ניתן להעלות אותם בכל ימות השבוע. ומה עכשיו ? פריפריה אימפריה פרק 6 המלא לצפייה ישירה חלומות מתגשמים. צפו בווידאו באתר.

פריפריה אימפריה פרק 6 המלא לצפייה ישירה

פריפריה אימפריה פרק 6 המלא לצפייה ישירה

האם כל אחד יכול להגשים חלום ילדות ? פריפריה אימפריה פרק 6

הסדרה על נשות האופנה של הדרום היא כבר מזמן לא סיפור על כסף. היא סיפור על הצלחה, על הגשמה עצמית. סיפור מופת לכוחו של רצון.

לעתים קרובות אנו אומרים לילדים, "אתם יכולים להיות מה שאתם רוצים להיות." אבל, בשלב מסוים בדרך לבגרות, אתה מקבל את זה שאולי אתה באמת לא הולך להגשים את חלום הילדות שלך. בדיוק ההפך קורה בפריפריה לצפייה שיירה בפרקים מלאים yes.

עוד באתר – חאנשי בהוט זו סדרה מומלצת ? 

החיים מטבעם , נוטים לגרום לנו לחשוב שאולי פשוט אין לך את הכישרון, את הדחף, או את הכישורים לגרום לחלום הילדות שלנו להשתלב במציאות שלך. חלק מההגעה לבגרות פירושו להכיר את עצמנו – את החוזקות שלנו ואת המגבלות שלנו – אבל הבנות של הפריפריה, כך אני מתרשם, ראו רק את החוזקות והלכו אתן עד הסוף. מפחונים וחלומות לפסגת עולם האופנה והתודעה. הן כבר לא בשולי הדרך ובטח לא בצידי התודעה.

זאתי שבאה מאשדוד ? 

אחת הדיאלוגים המרגשים של הסדרה נערך עם סינדי דזן אמנית איפור לבין אורטל בניסטי. האחרונה פוצחת במונולוג מרגש. היא מספרת כיצד הגיעה ממקום של שום דבר למקום של דבר. על הילדות בשכונה הלא פשוטה. מהילדות ועד היום היא, כך היא מעידה על עצמה, אני לא חושבת היום שאשדוד היא פריפריה. ( אני חשוב שהיא צודקת ) אבל היא מרגישה טייפ קאסט של פריפריה. זאת שמגיעה מאשדוד, זאת שכאילו היא ערסית. אפילו שהיא לא כזו. כי אז בזמנו אשדוד הייתה סוף העולם. כי תל אביב של אז הייתה כאילו אתה בחו"ל. אבל היום דבר היום. תל אביב היא ממש פה ממול והיא כבר לא קנה מידה להצלחה.

אני לא יודע מה אתכם – אבל אני התרגשתי כאילו היא מדברת מתוך גרוני. כל הכבוד ומומלץ גם לכם!

ואני מוזרה כי אני אורמת כפרה. צפו בפרק החדש של פריפריה 

צפו בווידאו פריפריה אימפריה פרק 6 המלא לצפייה ישירה כי כמו שאתם כבר יודעים, במסעדות של גרוזנים יש רק אמתי. אין פרחים מפלסטיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *