אני אוהב אותך רוזה 50 שנה לסרט צפו בווידאו קולנוע ישראלי

אני אוהב אותך רוזה 50 שנה לסרט צפו בווידאו קולנוע ישראלי

איך שהזמן עובר. אפילו התעשייה השתנתה מקצה אל קצה. היום כבר לא עושים סרטים כאלו שמחלחלים אל עומק התודעה. קבלו את אני אוהב אותך רוזה 50 שנה לסרט צפו בווידאו קולנוע ישראלי. הסרט צולם בירושלים, בימים שעוד היו קיימות בעיר העתיקה נופים הנאמנים לתקופה של המאה ה-19. רק לשם השוואה, מלכת היופי של ירושלים צולמה בעיר צפת.

איך הכרתי את הסרט אני אוהב אותך רוזה

אי שם לפני הרבה שנים נפלה לידי תגלית מרעישה. יש אחד שמוצא זהב, יש אחד שמוצא את עצמו ואני מצאתי בסטימצקי ספר של מאיר שניצר אודות תולדות הקולנוע הישראלי. בבת אחת התעשרתי בעשרות סרטים שהתחלתי לחפש בספריות וידאו. שנים אחר כך, השלמתי את החסרים באמצעות you tube וספריית הקולנוע של הקרן הישראלית לסרטי קולנוע. מי צריך יותר מזה. יופיו הקסום של הסרט נשאר אתנו עד עצם היום הזה.

אני אוהב אותך רוזה 50 שנה לסרט צפו בווידאו קולנוע ישראלי

אני אוהב אותך רוזה 50 שנה לסרט צפו בווידאו קולנוע ישראלי

עלילה שחקנים במאי ואיך זה קשור למלכת היופי של ירושלים ?

במרכז העלילה נמצאת רוזה. אז בימים ההם, ( ולפי המסורת גם היום ), אם אישה מתאלמנת מבעלה, גיסה הוא החתן שצריך לשאת אותה לאישה. אבל, ניסים, החתן המיועד הוא רק בן 11. מה עושה ?  כיצד תתמודד האלמנה בעידן שלפני הביטוח הלאומי עם המוסכמות החברתיות ?. הריי מדובר במנהג סוציאלי, בראש ובראשונה. אבל רוזה שלנו היא דעתנית וכמו נועה בת צלופחד, לא מוכנה להיכנע למוסכמות.

עוד באתר אינדיאנה ג’ונס וחוגת הגורל צפו בווידאו של הסרט החדש

המציאות הדמיון וטקס החליצה

אם חשבתם שבזה העלילה מסתיימת, אז כמו בסרט הישראלי – גט, יש כאן כמה הפתעות. עכשיו תשאלו את עצמכם האם זה אמתי ?. אז כן.  ניסים מתחתן עם רוזה, ובמוקד מרד הנעורים שלו נמצאת הבריחה אל מעבר הים, השיבה לחיקה של רוזה וההפתעה בסיום טקס החליצה. סרט מפתיע, שאולי קצת נכנע להלך הרוח החברתי של תקופתו. בשורה החתונה סרט ישראלי מומלץ לצפייה ישירה ונוקבת.

המלצות לתוכן נוסף

הר הכסף בחינם איתור כספים ביטוחים תיאום מס דוח BDI נתוני אשראי

הר הכסף בחינם איתור כספים ביטוחים תיאום מס דוח BDI נתוני אשראי

הסרט הופק על ידי מנחם גולן ויורם גלובוס. הבמאי הוא אל אחר מאשר משה מזרחי ז”ל. הוא מבוסס על סיפור אמתי משורשי משפחתו של הבמאי. מזרחי הוא מהבימאים המצליחים שהשאירו חותם על הקולנוע הישראלי. השחקנים בסרט הם גלריה של כוכבי התקופה.

1972 הייתה שנה מעולה לקולנוע הישראלי. מציצים, סלומוניקו והיהלום שבכתר – אני אוהב אותך רוזה. באותה שנה יצא הסרט הסנדק של פרנסיס פורד קופולה.

נעמי בכר בתפקיד לונה ( לא זו ממלכת היופי של ירושלים )
מיכל בת-אדם רוזה
יוסף שילוח אלי ( באחד התפקידים הטובים שלו שלא במסגרת סרטי בורקס ).
גבי אוטרמן ניסים – זה השחקן שגילם את גבי בסדרה גבי אנד דבי
לבנה פינקלשטיין ג’אמילה
אבנר חזקיהו בתפקיד הרב אותו הוא מגלם בצורה מלאת חן וכובשת.
משה טל ניסים הבוגר שחוזר לחיקה של אשתו רוזה.

והיה גם שיר מקסים של אושיק לוי

מסרט זה נזכור גם את השיר של אושיק לוי בת הים והמלך אותו כתבו דובי זלצר ואהוד מנור

צפו בווידאו סרט ישראלי אני אוהב אותך רוזה עם הבמאי משה מזרחי והשחקנית הראשית מיכל בת אדם.עלילת הסרט, המבוססת על סיפור אמתי, מתרחשת בסוף המאה ה-19 בירושלים. רוזה, אלמנה צעירה, חייבת לחכות עד שאחיו הצעיר של בעלה המנוח יגיע לפרקו ואז ישא אותה לאישה.

עוד באתר – אפליקציות מומלצות 

ועוד סרט ישראלי משנות מתחילת שנות השבעים. הפריצה הגדולה סרט המתאר שני שבויים שברחו מהכלא הסורי, אשר שבים אליו בראש כח קומנדו, על מנת לחלץ את חבריהם. הסרט זכה להצלחה רבה בישראל ומכר כ-483,000 כרטיסים, מקום 41 במאה הסרטים הישראליים הנצפים ביותר בכל הזמנים. היכם צולם הסרטץ?. ברובו במסגד סינדא עלי בהרצליה, בהיותו נטוש בזמן צילום הסרט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *