אינדיאנה ג’ונס וחוגת הגורל צפו בווידאו של הסרט החדש

אינדיאנה ג’ונס וחוגת הגורל צפו בווידאו של הסרט החדש

זיכרונות ילדות מתוקים ויקרים תוקפים אותי כאשר אני נזכר בסרט הראשון של הארכאולוג חובב ההרפתקאות. מה בכתבה?. קבלו את הסרט של השנה!. אינדיאנה ג’ונס וחוגת הגורל צפו בווידאו של הסרט החדש.

לצפייה ישירה אינדיאנה ג’ונס וחוגת הגורל  

אז רגע לפני שאנחנו צוללים לסרט החמישי והטוב ביותר בסדרה, מקווים שאולי יום חד גם יעלה למסכים הסרט השישי, בואו נראה על מה בכלל מדובר ועל מה יילחם הפעם האריסון פורד בסרט Indiana Jones And The Dial Of Destiny.

לצופים המושבעים של האריסון פורד, נגלה שבסרט ישנה סצנת הזדקנות של השחקן. איך היא נוצרה?. טכניקת ההזדקנות ששימשה ב-Dial of Destiny סרקה קטעים מכל סרטי לוקאס בו הופיע פורד אי פעם, בנוסף לתמונות, כדי לקלוט זוויות שונות של פניו הצעירות בכל שינוי אפשרי של תאורה.

וולר ינצח הפעם?

אחרי שנים שסדרת הסרטים התרחשה לפני אמצע המאה ה 20, סוף סוף זוכים לפגוש את אינדיאנה ג’ונס של סוף שנות ה-60. ואיך הוא נראה?. , שנראה כמו האריסון פורד בעצם עכשיו. הוא פרש לסוג של פנסיה מהאנטר קולג’.

חשבתם שהוא ילך לשחק גולף?. ממש לא! בת הסנדקות של בזיל שו, הלנה (פיבי וולר-ברידג’), כיום ארכיאולוגית מבריקה בזכות עצמה חופשת אותה לחוגה ייחודית שיכולה לשנות את גורל העולם. ברגע הכי ל מתאים מגיע וולר החלקלק: גם הוא רוצה את זה ואם שאלתם איך זה ייגמר?. בואו לראות את הסרט המלא של אינידאינה ג’ונס החדש.

זהירות העתיד מעבר לפינה!

הריסון פורד חוזר כארכיאולוג וגיבור אגדי שיוצא שוב להציל את העולם. מי אתו על המסך?. פיבי וולר-ברידג’, אנטוניו בנדרס, ג’ון רייס-דייויס, ששיחק בסרט הראשון שודדי התיבה האבודה ועוד סדרת כוכבים:

שונט רנה ווילסון (“הפנתר השחור”),

תומס קרצ’מן, טובי ג’ונס, בויד הולברוק (“לוגאן”), אוליבייה ריכטרס (“אלמנה שחורה”), איתן איזידור ומאדס מיקלסן.

מי ביים את הסרט החדש בסדרת סרטי Indiana Jones?

הסרט בבימויו של ג’יימס מנגולד, הסרט מופק על ידי קתלין קנדי, פרנק מרשל וסימון עמנואל, כאשר סטיבן ספילברג וג’ורג’ לוקאס משמשים כמפיקים בפועל. ג’ון וויליאמס, שכבש כל הרפתקאות אינדי מאז שודדי התיבה האבודה המקורית ב-1981, שוב הלחין את הפרטיטורה.

צפו בווידאו אינדיאנה ג’ונס וחוגת הגורל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *