מלכודת במעמקים לצפייה ישירה סרט אקשן חדש

מלכודת במעמקים לצפייה ישירה סרט אקשן חדש

מטוס ממריא לחופשה פסטורלית ועליו נוסעים המצפים לשבוע לחופשת בטן גב ביעד אקזוטי. נשמע כמו התחלה של אידיליה?. אבל זה הולך להיות קשוח. קבלו את מלכודת במעמקים לצפייה ישירה סרט אקשן חדש. 

SOS סרטים חדשים בקולנוע מלכודת במעמקים לצפייה ישירה

אולי כדאי להתחיל דווקא עם כוכבת הסרט. יש לה שם שקשה לשכוח והיא נקראת סופי מקינטוש. השחקנית, ילידת ניו זילנד, התחילה את הדרך שלה למסך התחילה דווקא בלימודי בלט ומחול. אולם בשלב מסוים פנתה לעולם הקולנוע ואף השלימה תואר שני בפוליטיקה באוניברסיטת אוקלנד. כעת היא מככבת הסרט אקשן חדש עוצר נשימה. הבמאי קלאודיו פה, אחראי על המותחן צלף חיסול סופי. ועכשיו לסרט החדש אותו הם מביאים יחד למסך הקולנוע. 

אפליקציות מומלצות

טיסה 476 ממריאה לחופשה שהופכת לסיוט בלב האוקיינוס 

המטוס מלא בנוסעים בדרכם לחופשה חלומית. מי נמצא בין הנוסעים?. בשלב האקספוזיציה אנו פוגשים את אווה. היא בתו של מושל קליפורניה ולצידה נמצא שומר הראש שלה ועוד נוסעים רבים ונרגשים.

זמן לא רב אחרי ההמראה המטוס מתחיל לרעוד. כמו בסצנה קלאסית של כיסי אוויר המטוס עובר למצב חרום. מה קורה במצב כזה?. השלטים המורים על הידוק החגורות נדלקים והנוסעים מתבקשים לחזור למקומותיהם. כעבור כמה שניות אחד ממנועי המטוס מתחיל לבעור ותוך שניות מתחיל לצלול אל תוך האוקיינוס.

מי שלא טבע מתחיל במסע הישרדות

המטוס פוגע במים וצולל עד שהוא עוצר על שפת נקיק תת-ימי. אווה וקומץ ניצולים שישבו בחלק האחורי של המטוס, מוצאים את עצמם לכודים, עם חמצן שהולך ואוזל ומסביבם ים שורץ כרישים. כעת הם יצטרכו להציל את עצמם לא רק מהסכנות באוויר אלא לצאת למסע בלתי אפשרי בלב האוקיינוס. 

 

ויש גם סיפור אמיתי על הנוסעת ששרדה התרסקות מטוס בלב ים 

אחד הסיפורים המרתקים על נוסע טיסה שהצליח לשרוד התרסקות מטוס בלב ים, מספר על באהיה בקארי. מדובר על צרפתייה שהייתה הניצולה היחידה מטיסת מטוס איירבוס A310, שהתרסקה באוקיינוס ההודי ליד החוף הצפוני של גרנדה קומור. יתר 152 הנוסעים נספו והיא הצליחה לשרוד 9 שעות בלב ים טרם נאספה על ידי כוחות ההצלה. 

צפו בווידאו מלכודת במעמקים הסרט המלא בבתי הקולנוע 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *