משפחת שדה מה קורה בתוך המשפחה צפו בווידאו

משפחת שדה מה קורה בתוך המשפחה צפו בווידאו

חשבתם שפוט להיות סלב ? תחשבו שוב. אבל איך זה להיות הילדים של הסלב הכי מפורסמים במדינה. זה כבר ממש לא פשוט. משפחת שדה מה קורה בתוך המשפחה צפו בווידאו רשתות חברתיות חדשות בידור ופנאי – אלין גולן יחד אם אחיה ליאם גולן מדברים למצלמה על היחסים במשפחה.

ליאם גולם ואלין גולן פותחים את הלב משפחת שדה לצפייה ישירה הוט

הסדרה על משפחת שדה היא סדרת דוקו-ריאליטי שעוקבת אחר חייהם האישיים של בני המשפחה .

  • אילנית לוי
  • אלירז שדה
  • הילדים של אילנית ואיל גולן –  ליאם ואלין. הם ילדיה של אילנית מנישואיה הראשונים.

בסדרה החדשה נחשפים חייהם האישיים של בני המשפחה – החל מההיריון הראשון של אילנית ואלירז, דרך החזרה בתשובה של אלירז, המסע של אלין המוכשרת אל עולם השירה והמשחק, הגיוס של ליאם גולם לצבא ועד ללידה של אריאה. ואת כל זה תוכלו לראות מדי ימים ראשון ושני בהוט, בסדרה המדוברת שכבשה את המסך. ואנו כאן לתת לכם כמה תשובות חשובות.

משפחת שדה מה קורה בתוך המשפחה צפו בווידאו צילום מסך יוטיוב ערוץ הוט

משפחת שדה מה קורה בתוך המשפחה צפו בווידאו צילום מסך יוטיוב ערוץ הוט

איתור כספים חינם הר הכסף אולי מחכה לכם חיסכון אבוד ?

צפו בווידאו מתוך הסדרה של הוט 

הפעם ניצבים אלין וליאם מול המצלמה ומספרים על ההופעה הקרובה של איל גולן בהיכל התרבות. אבל הם לא מגיעים בתור מעריצים אלא בתור ילדים שגאים בהצלחה של האבא שלהם. איזה זו הופעה של אבא, אומרת אלין. מה גם שעד להופעה הזו, איל מסתבר, לא הופיע מזה זמן בהיכל התרבות בתל אביב.

ואז מגיעה השיחה כובשת הלב אודות היחסים ביניהם. שהיינו יותר קטנים פחות היה לנו זמן איכות עם אבא. אומר ליאם. וכאן נחשף חלק מחיי המשפחה. כמה זה מרגש. ליאם מספר שהזמר הלאומי האהוב, הפחית במספר ההופעות על מנת להיות יותר עם ילדיו.

מי שכבשה את ליבי הייתה אלין גולן. שספרה על היחסים עם האבא המפורסם. על המחיר שמשלמים ילדים להורים מצליחים. ועל כך תוכלו לצפות בווידאו של משפחת שדה לצפייה ישירה. כמה זה מרגש. ואלו הסצנות שעבורן שווה לגשת לשלט ולצפות בתוכניות על משפחות.

3 סדרות מומלצות לצפייה ישירה

  • ריקוד האש עם יהודה לוי על החיים בקהילה החסידית בטבריה.
  • מסע בין כוכבים פיקארד עם פטריק סטיוארט האחד והיחיד. 2 עונות מעולות .
  • סמוך על סול עונה 6 לצפיהי שיירה בנטפליקס ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *