העיר הטובה פרקים מלאים לצפייה ישירה סדרה חדשה HOT 2022

העיר הטובה פרקים מלאים לצפייה ישירה סדרה חדשה HOT 2022

לא בכל יום נוחתת על המסך שלנו יצירה ישראלית שיש לגביה קונצנזוס כמעט מלא – הוא מומלצת!. על מה אנחנו מדברים?. קבלו את העיר הטובה פרקים מלאים לצפייה ישירה סדרה חדשה HOT 2022.

סדרות ישראליות חדשות העיר הטובה פרקים מלאים לצפייה ישירה עם עוז זהבי

אדם (עוז זהבי) הוא מורה מחליף עם כוונות טובות, בתיכון קטן בעיר קטנה שבורחת מההתמודדות עם נטייתו המינית. את כל האנרגיות שלו הוא מנצל כדי להציל את התלמידים שלו מגורל ידוע מראש של עבריינות, עוני וחיים נטולי חלומות.

עוד באתר – אירועי חופש גדול פסטיבל כדורים פורחים מופעים הנחות הטבות 1+1 

נאה דורש פחות נאה למקיים

אבל אדם, שלא מצליח לתקן את עצמו, יצליח לתקן אחרים? ברגע של זעם ותסכול על ראש העיר הוא דוחף את תומר, התלמיד האהוב עליו, למעשה שסוחף את שניהם למלחמה אלימה על העיר שלהם.

אז איך הסדרה החדשה מקבלת תפנית?. לתוך כל המהומה מגיע דוד (אימרי ביטון) לשכור חדר בדירה של אדם, וביניהם מתחיל רומן, אדם מתעורר לחיים ומכריז על עצמו כראש העיר הבא. המורה עם הכוונות הטובות משתמש עכשיו בתלמידים שלו, לומד לשחק מלוכלך.

מה הוא עושה?. הכל כדי להשתלט על העיר ולהפוך אותה לעיר טובה, השאלה היא רק מי ישלם את המחיר? אז מי זה אדם? צעיר שלא מצליח להתמודד עם השדים הפנימיים שלו, והופך מגלומן עם רצון להיות גיבור מקומי, או מורה עם כוונות טובות שנאלץ לשחק משחק מלוכלך כדי להציל את העיר שלו.

רשימת שחקנים בסדרה החדשה

שחקנים: עוז זהבי, אגם בוחבוט, אימרי ביטון, תיקי דיין, אילנית לוי, יעקב כהן ועוד…יוצר ובמאי: אלירן אליההפקה: יולי אוגוסט הפקות.

ומה אומרים הצופים והמגיבים ברשתות החברתיות?. הנה דוגמא לתגובה ביוטיוב. זאת ממש סדרה שמספרת סיפור של כל מה שאזרחי ישראל מתמודדים איתו… הקטע עם ביטוח לאומי, וועד הבית, כל הבלגנים. מקווה שיהיו עוד פרקים מלאים פה בהמשך, כי זה נראה ממש מבטיח. שאפו.

צפו בווידאו לקראת שידור העיר הטובה פרקים מלאים לצפייה ישירה. היכן משודר?. ב-HOT VOD, וHOT play וב-NEXT TV. אם אין לי מנוי איך צופים?. מתקשרים 1-800-106-910 מבררים על מבצעים ומסלולי הצטרפות ובוחרים מנוי להוט.

לא רק סדרות הנה כמה המלצות על סרטי דוקו חדשים מומלצים

1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר

די בי קופר סדרה חדשה בנטפליקס 2022

המצלמה של ד"ר מוריס דוקו 2022 ב-yes

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *