הופעות קיץ בערד אלה לי רותם כהן באמפי פארק 2022

הופעות קיץ בערד אלה לי רותם כהן באמפי פארק 2022

מה עושים בערב בימי החופש הגדול?. קבלו מאתנו את כל המידע על הופעות בעיר הדרומית. הופעות קיץ בערד אלה לי רותם כהן באמפי פארק 2022. לראשונה באמפי-פארק יהושפט בערד: כשנסיכת הקיי-פופ אלה לי והרומנטיקן עם הניחוח ספרדי רותם כהן נפגשים על במה אחת לשתי הופעות בלתי נשכחות.

מתי יש הופעות קיץ בערד אלה לי רותם כהן באמפי פארק 2022

חותמים את אירועי פסטיבל "חמישי בעיר" נסיכת הקיי-פופ האגדית אלה-לי להב והרומנטיקן עם הניחוח הספרדי – רותם כהן. לא יכולים לחכות עד ליום חמישי? המופע הוקדם ליום רביעי.

כדאי לכם לקרוא גם על – האפליקציה החדשה שמגלה מי צפה לכם בפרופיל פייסבוק ואטסאפ

לראשונה באמפי-פארק יהושפט  שתי הופעות על במה אחת 

המופע של אלה לי להב + רותם כהן -יערך ביום רביעי, 27.07.2022, 20:30
פתיחת שערים 19:30
לא תתאפשר כניסה לאחר השעה 21:00
מחיר: 89 ₪

מה עושים בקיץ בדרום ?

בואו לסגור את הקיץ בשלל חגיגות בעיר ערד עם פסטיבל "חמישי בעיר": מופע של זמרי הענק אלה לי להב ורותם כהן בפארק יהושפט | הופעות רחוב | דוכנים | מוזיקה ואמנים מקומיים | מופעים לכל המשפחה| מופע מזרקה מוזיקלית ועוד.

רותם כהן הזמר הרומנטי 

רותם כהן כבר שנים סולל את מעמדו ללב המיינסטרים של המוזיקה כזמר מוביל. פורץ דרך בקולו ובסגנונו היחודי וסומן כהבטחה הגדולה בתעשיית המוזיקה כזמר, פרפורמר ויוצר. הוא כבש את הבמות הגדולות בארץ ובעולם. את מצעדי הרדיו ואת היוטיוב עם מאות מיליוני צפיות ושימושים בניו מדיה.

אלה לי להב זמרת הפופ 

אלה לי להב היא כוכבת הפופ המבטיחה בישראל, שהגדירה ז'אנר ייחודי לה.

מופעים בערד אטרקציות בחופש הגדול 2022  

בנוסף לשתי ההופעות, יתקיימו ברחבי העיר ערד חגיגה צבעונית ומוזיקלית לתושבים. המדרחוב בערד מכיכר העיר ועד לרחבת המתנ"ס יצבע במופעי רחוב ססגוניים, ויוקמו שלל דוכנים, מופעי מוסיקה מקומית, מופעים לכל המשפחה, הפעלות לילדים, הולכי קביים ועוד.

איפה קונים כרטיסים? לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים להופעות של אלה לי להב ורותם כהן: https://did.li/Thursday-ARAD באתר מתנ"ס ערד או בטלפון: 08-9551502/7

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *