אשליות אבודות סרט חדש בקולנוע 2022 צפו בווידאו

אשליות אבודות סרט חדש בקולנוע 2022 צפו בווידאו

הקולנוע הצרפתי שולח לנו סרט נוסף לאחר דלישס ונראה שהגיע הזמן לנער את התדמית המיושנת שלו. על מנ נמליץ היום בפינת ביקורת קולנוע?. אשליות אבודות סרט חדש בקולנוע 2022 צפו בווידאו.

על מה הסרט המומלץ לצפייה אשליות אבודות סרטים חדשים 2022

הסרט החדש מבוסס על הרומן המפורסם מאת אונורה דה בלזק, "אשליות אבודות". אם השם מצלצל לכם מוכר זה מבחינת הבגרות בספרות. מדובר באותו סופר שכתב את אבא גוריו. עכשיו דלפין דה נוסטיגן יצאה לחופש ודמויות חדשות תופסות את מקומה.

התוצאה – דרמה רומנטית סוחפת, חדה ומשעשעת שמביאה את סיפורו של לוסיאן. מי הדמות המרכזית סיפור?.  משורר מוכשר בן המעמד הנמוך שמאוהב עד טירוף בברונית לואיז דה בג'ארטון,

אהבה בלתי אפשרית חוץ מאשר בקולנוע הצרפתי

נקודת הפתיחה שלו לא ממש מעודדת. למה?. מעמדה גבוה משלו משמעותית.

אבל בניסיון להימנע מהסקנדל שבאופן טבעי יתלווה לרומן האסור, הברונית מחליטה לעבור לפריז ולקחת אתה את לוסיאן. שם, מסונוור מהאורות והקצב המסחרר של העיר, המשורר הפשוט מהכפר יעלה לגדולה, יתרסק, יתאהב, יסתבך וייאבק בכל כוחו להישאר נאמן לחלומותיו. הכל על מנת שלא לסיים כמו התפסן בשדה השיפון.

צפו בווידאו אשליות אבודות סרט חדש בקולנוע 2022 Lost Illusions טריילר

סרטים צרפתים מומלצים שלא כדאי לכם להחמיץ

 

 "Les Choristes"

סרטיו של כריסטוף בארטייר על קבוצת תלמידי בית ספר סוררים שעברו טוב זוכים להערכה טובה וגאה בארצו. תוך התמקדות בהשפעתו של המורה החדש קלמנט מתייה, הסרט מספר את הסיפור על האופן שבו המורה ממקד מחדש את הנערים הבעייתיים על ידי פתיחת מקהלה בזמנו הפנוי. מתייה מפתח מערכת יחסים מיוחדת עם פייר המוכשר במיוחד, ילד שהסרט מתמקד בו.

  “La gloire de mon père”

מעובד מהרומן הקלאסי של מרסל פגנול, "La gloire de mon père" הוא סיפור צרפתי קלאסי ודרך נהדרת להיסטוריה הכפרית של צרפת. הסרט עוקב אחר גורלם של משפחה וכפר בלב קהילת חקלאים בתחילת המאה ה-20.

סקירת סרטים חדשים בקולנוע המלצות ומבצעים 1+1 לסרט כרטיס שני מתנה הטבות בכרטיס אשראי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *