הרשימה השחורה עונה 10 לצפייה ישירה פרקים מלאים בנטפליקס ישראל

הרשימה השחורה עונה 10 לצפייה ישירה פרקים מלאים בנטפליקס ישראל

מי אתה רדינגנטון?. האם בעונה העשירית נקבל סוף סוף את התשובה?. האם הוא היה באמת האבא של הסוכנת ליז והאם היא באמת נעלמה מהסדרה?. הרשימה השחורה עונה 10 לצפייה ישירה פרקים מלאים בנטפליקס ישראל.

ההתחלה כבר ידועה- אחרי שהסגיר את עצמו לידי המשטרה, אסיר נמלט ומבריק מציע לעזור ל-FBI לתפוס נבלים אחרים בתנאי שאליזבת קין, מאפיינת הפרופילים החדשה, תהיה השותפה שלו.

הפרסים וההישג הנדיר הרשימה השחורה עונה 10 לצפייה ישירה פרקים מלאים

רגע לפני שאתם צופים בפרקים מלאים של העונה העשירית ולומדים עוד על על מעלליו, נזכיר את הישגי הסדרה. ג'יימס ספיידר קיבל שתי מועמדויות לפרס גלובוס הזהב על תפקידו בתור גאון הפשע רד רדינגטון.

מהעונה הראשונה עד החדשה איך התחילה העלילה?. 

אסיר נמלט, שנמצא ברשימת העבריינים המבוקשים ביותר, נכנע ומסכים לעזור ל-FBI להפיל את העבריינים הכי מסוכנים בתנאי שיוכל להיות השותף של ליז קין, מאפיינת הפרופילים החדשה.

במשך כל עונה, הרשימה השחורה פרקים חדשים מלאים, זמנה לנו לנבלים ויריבים. מה קרה בעונה השלישית?. רד מתעמת עם יריב חדש וקטלני בזמן שדמות מפתח מעברו חוזרת לתמונה. ליז תוהה לגבי האובססיה של רד בנוגע למזימה של הלבנת הון.

השיא של החידות והתעלומות הופיעו בעונה החמישית והן משפיעות על העלילה עד היום. מה היה שם?.

למרות התגליות המפתיעות של העונה הקודמת, נותרו עדיין כמה סודות אפלים ובלתי מפוענחים, כולל התעלומה של שרידי הגופה שהתגלתה בחוות טאנסי.

אז מי אתה באמת איליה סורקוב

רד מתכנן יוזמה עסקית חדשה עם הוקינס. בינתיים, מידע מודיעיני שרד סיפק בנוגע לטרוריסט בינלאומי מציב את צוות המשימה על מסלול התנגשות עם יחידה יריבה מה-CIA. מסתבר שגם אותה עלילה, שהעניקה לצופים את התחושה שעוד רגע כולנו נדע מי הוא הגיבור באמת, לא הספיקה. הוא הצליח לטשטש את עקבותיו שוב.

הכוכבים של המסך הרשימה השחורה שחקנים 

ג'יימס ספיידר בתפקיד Raymond 'Red' Reddington

מייגן בון היא אליזבת קין שאולי עוד תחזור בעונה החדשה?.

ראיין אגולד בעלה לשעבר טום קין

דייגו קלאטנהוף הוא הסוכן דונלד רסלר

קלארק מידלטון הוא גלן קרטר

מוז'ן מארנו הוא הסוכן גאון המחשבים ומלך המוסר הפנימי סמאר נוואבי

לורה סון הסוכנת אלינה פארק

סוזן בלונמרט היא גברת קפלן המסתורית שלבסוף בגדה ברדינגטון.

צפו בווידאו הרשימה השחורה עונה 10 לצפייה ישירה פרקים מלאים


קבלו ספוילר להמשך העונה – צוות המשימה פועל כדי לחדור למשחק פוקר עם הימורים גבוהים הקשורים לווג'ינג בעזרת חברת הצוות החדשה, סיה מאליק. לרד וקופר יש טקטיקות מנוגדות איך זה ייסתיים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *