ההר סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו סרטים מומלצים

ההר סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו סרטים מומלצים

מי מאתנו שטייל באזור ההררי המדהים של צרפת לא יכול היה שלא לדמיין את עצמו מככב בסרט. זו יכול להיות דרמה רומנטית או סיפור על אהבה. אבל במדרונות אורבות סכנות שיכולות לשנות גורלות. מה בפינת הקולנוע?. קבלו את ההר סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו סרטים מומלצים.

שלג שלג משמיים ההר סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו סרטים מומלצים

ההתחלה נראית שלווה ושקטה.

פייר מגיע לשאמוני, בירת האלפים הצרפתיים, להעביר מצגת ללקוחות. במהלך הפגישה הוא מהופנט כשהוא רואה מן החלון את הפסגה המושלגת של המון בלאן. חורף אירופאי לבן ומפתה. אבל עלילת סרט חדש מומלץ לצפייה העלילה מסתבכת מהר מאד.

עוד באתר ברכות שנה טובה כרטיסי ברכה גמר חתימה טובה 

הצוות שב לפריז אך פייר נשאר, מצטייד ויוצא למחנאות בהרים. הזמן חולף, הוא מתאקלם ורוקם קשר מהוסס עם לאה, השפית של מסעדת תחנת הרכבל. ובינתיים, בהר, יש מפולות של סלעים ואורות מנצנצים.

סרט עטור שבחים ופרסים מומלץ לצפייה

זוכה פרס הסרט הצרפתי במסגרת 'שבועיים של המבקרים' בקאן, "ההר" לוקח אותנו אל אחת הפינות היפות בתבל. על הרקע המלכותי הזה פורס הבמאי תומס סלבדור – שגם מגלם את דמותו של פייר – סיפור הרפתקה עדין אודות החיפוש אחר קשר אנושי ומשמעות החיים. סלבדור מהפנט אותנו בצילום מרהיב, מקסים בחוש הומור ביישן, ומפתיע במה שמבקר הקולנוע של "סקרין" הכתיר כ"אחד מפיתולי העלילה המופלאים בקאן השנה".

המקלטים במסלולי הטיול באלפים של צרפת 

בדרך כלל, בקתות האירוח לאורך מסלול הטיול בהרים, בדומה לאלו שבנורבגיה, מציעים אירוח על בסיס חצי פנסיון. אתם מבלים במעונות או בחדר קטן, ומגישים לכם את ארוחת הערב בדרך כלל מרק, מנת עמילן וקינוח. תפריט שתוכנן במיוחד כדי לחדש את הקלוריות שאבדו במהלך היום בהרים.

הבמאי הוא השחקן הראשי בסרט הצרפתי

במאי ושחקן ראשי תומס סלבדור
שחקנים ראשיים תומס סלבדור, לואיז בורגואה, מרטין שבאלייה

צפו בווידאו ההר סרט חדש בקולנוע צפו בווידאו סרטים מומלצים טריילרים כרטיסי קולנוע 1+1 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *