תל אביב במקום ה 47 בלבד! כך צנחה בדירוג העולמי

תל אביב במקום ה 47 בלבד! כך צנחה בדירוג העולמי

חשבתם שהעיר העברית הראשונה היא בין הערים הטובות בעולם?. תחשבו שוב. דירוג חדש מבית Resonance Consultancy קובע שהעיר תל אביב נמצאת במקום ה 47 בלבד. כל הפרטים אודות הדירוג העולמי של הערים הטובות בעולם לשנת 2024.

הטבלה לא משקרת תל אביב לא בעשירייה הפותחת! 

Resonance היא יועצת מובילה בתחום התיירות, הנדל"ן והפיתוח הכלכלי, ודירוג הערים הטובות בעולם שלה מכמת ומודד את האיכות היחסית של המקום, המוניטין והזהות התחרותית של המרכזים העירוניים של כדור הארץ.

נתוני הערים הטובות ביותר זוכים לשבחים כדירוג הערים השנתי המרכזי ביותר בעולם, המבוסס על מתודולוגיה מקורית המנתחת נתונים סטטיסטיים מרכזיים, ביקורות שנוצרו על ידי משתמשים, מדיה חברתית ופעילות מקוונת.

עוד באתר

לונדון בראש ומי במקום העשירי בטבלת הערים הטובות בעולם?. 

לונדון, בריטניה
פריז, צרפת
ניו יורק, ארצות הברית
טוקיו, יפן
סינגפור
דובאי, איחוד האמירויות הערביות
סן פרנסיסקו, ארצות הברית
ברצלונה, ספרד
אמסטרדם, הולנד
סיאול, דרום קוריאה

איך צנחה העיר העברית הראשונה לעשירייה החמישית?.

"דירוג הערים הטובות בעולם לשנת 2024 בוחן את הביצועים הכוללים של יותר מ-270 ערים מרכזיות במטרופוליטניים עם אוכלוסייה של יותר ממיליון, בהתבסס על מגוון רחב של מדדים, על מנת לזהות את 100 המקומות המובילים לחיות, לבקר ולהשקיע על פני כדור הארץ", אומר כריס פייר, נשיא ומנכ"ל Resonance.

באתר הערים הטובות בעולם דירוג מוצגים נימוקי הדירוג המשלבים את יוקר המחייה, השכר הממוצע והמצב בטחוני בעיר האורות של ישראל. אז כיצד נמקו באתר את המיקום של תל אביב ביחס לערים הטובות בעולם?.

" עם מזג האוויר המושלם, אורח החיים הנינוח שלה ותעשיית הטכנולוגיה המתפתחת, אין זה מפתיע שתל אביב הפכה לבסיס בית נחשק עבור כישרונות ניידים יותר ויותר המחפשים אקזוטיות ומשכורות גבוהות. הם יודעים על חוסר היציבות בארץ עתיקה זו, כמו במאי 2021, כאשר 160 רקטות ירדו על העיר בזמן שצופי החוף נרתעו לביטחון, ועל הדיווחים החודשיים הקרובים על כוחות הביטחון שיירטו פיגועי טרור."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *