סרטים חדשים 2023 מה חדש בקולנוע? המלצות וביקורת

סרטים חדשים 2023 מה חדש בקולנוע? המלצות וביקורת

מי לא אוהב לשבת בקולנוע, להתרווח בכורסא נוחה ולצפות בסרטים חדשים?. מה בכתבה?. סרטים חדשים 2023 מה חדש בקולנוע? המלצות וביקורת.

הסרטים הקרובים שיעלו למסכים במהלך חודש נובמבר: 

המארוולס – השלישיה הבלתי צפויה הזאת תאחד כוחות ותלמד לעבוד כצוות על מנת להציל את היקום כ’מארוולס’.
ברי לארסון, טיונה פאריס, אימאן ולאני, סמואל ל. ג’קסון
משחקי הרעב בלדה לנחשים וציפורי שיר סרט חדש ומומלץ לצפייה בקולנוע.
המשאלה – סיפור מתרחש בממלכה הקסומה של רוסאס ומציג את אשא, האופטימית והשנונה המגלה דאגה ואכפתיות גדולה לקהילה שלה.

הרשימה המלאה סרטים חדשים 2023 לצפייה ישירה 

עולם הקולנוע הוא תחום שמתפתח ומתחדש באופן קבוע, גם בשנת 2023 נוספו מאות סרטים חדשים לצפייה ישירה  באמצעות פלטפורמות כגון נטפליקס או דיסני פלוס. במקביל עולים מדי שבוע בבתי הקולנוע כותרים חדשים  עם תקוות להצלחה ולזכיות בפרסים יוקרתיים שיקדמו את שיווק הסרט.

מה כדאי לראות בבתי הקולנוע לקראת סתיו חורף סרטים חדשים לצפייה ישירה הרשימה המלאה 2023

פסקול הזהב. השנה גם ישנם סרטים מרתקים ומרתקים חדשים שיעשו את דרכם למסכי הקולנוע ברחבי העולם. מה בכתבה?. הסרטים המומלצים של השנה, צפו בווידאו ובטריילרים באתר הסרטים של ישראל.

סרט אימה לצפייה חמישה לילות אצל פרדי Five Nights at Freddy’s

ברוכים הבאים לפיצרייה של פרדי, מי מכם ישרוד את הלילה? מהאולפנים של “מייגן” ו-בלאק-פון” מגיע סיוט חדש המבוסס על סדרת משחקי המחשב “חמישה לילות אצל פרדי” שהפכה לתופעה בינלאומית. מייק שמידט מתחיל עבודה חדשה כשומר במשמרת לילה ב-“פיצרייה של פרדי פאזבר”, פיצרייה ומשחקייה לילדים. להפתעתו, הוא מגלה שהבובות המכניות של הפיצרייה מתעוררות לחיים בלילה והורגות את כל מי שעדיין שם.

במלכוד סרט חדש עם ליאם ניסן מומלץ בקולנוע 

מאט טרנר (ליאם ניסן) הוא איש עסקים אמריקאי מצליח שעובד בברלין ומתמרן את זמנו בין קריירה פיננסית משגשגת לבין מחויבויות משפחתיות. באחד הבקרים כשהוא מסיע את ילדיו לבית הספר, מאט מקבל שיחת טלפון מסתורית ממתקשר אלמוני המאיים עליו כי פצצה הוטמנה מתחת למושב שלו. הפצצה תתפוצץ אם מאט לא יבצע במהירות את המשימות שיוטלו עליו. בעודו לכוד במכוניתו עם ילדיו במרדף במהירות מסחררת ברחבי העיר, מאט חייב למלא אחר ההוראות המסוכנות אותן הוא מקבל מאיש זר בעודו מנהל מרוץ נגד הזמן כדי להגן על משפחתו ולפתור את תעלומת המסתורין המתרחשת במהלך יום אחד.

המאבק 2 חוזרים לפקיסטן רגע לפני ההפיכה וחלוקת בנגלדש 

בשנת 1971, על רקע חלוקת בנגלדש ופקיסטן, ג’יטה מתגנב לפקיסטן כדי למצוא את אביו, טארה סינג, רק כדי לגלות מאוחר יותר שטארה סינג מעולם לא הגיע לפקיסטן. ג’יטה מסתבך בעצמו כשחושדים שהוא מרגל הודי. משימת החילוץ האמיתית מתחילה כשטארה סינג חוזר לפקיסטן, הפעם עבור בנו.

פרדייס סיטי הסרט האחרון של ברוס ויליס Paradise City

שני השחקנים האייקונים של הקולנוע שנפגשו ראש בראש ב”ספרות זולה” נפגשים שוב לעימות חזיתי ביניהם. ברוס וויליס הוא סוואן, בלש החוקר פרשיית שחיתות במאווי שנורה ונעלם במהלך מארב אלים.ראיין, בנו יוצא לחקור את היעלמותו, הוא חובר לשותפו לשעבר (סטפן דורף) והם נכנסים לעומקו של הקרטל הנשלט על ידי ברוקר אמיד ואכזרי (ג’ון טרבולטה) שאינו מרוצה מהאורח הלא קרוי.

לאן כל זה מביא את העלילה?. ראיין ושותפו מתעמתים עם הקרטל בקרבות הכוללים הריסת מלון יוקרתי ומרדפים סוערים עד שלפתע מגיע בן ברית בלתי צפוי והקרב הופך לאישי.

אסון יפהפה סרט חדש מומלץ עם וירג’יניה גרדנר ועם  דילן ספראוס Beautiful Disaster

ב’אסון יפהפה’, “הילד הרע” של הקולג’ טרביס מאדוקס  הוא מושא להשגה.  הוא כל מה שתלמידת השנה הראשונה אבי אברנת’י , אותה מגלמת וירג’יניה גרדנר צריכה ורוצה. למעשה היא צריכה להימנע ממנו.

הוא מבלה את לילותיו בלחימה בקרבות אגרוף מחתרתיים ואת ימיו כפלרטטן הקמפוס האולטימטיבי. אך אבי לא רוצה שום קשר לטרביס.  כך או כך, לטרביס אין מושג שעברה האפל של אבי עומד להתגלות, ושייתכן שהוא סוף סוף מצא יריבה ראויה.

חגים 2024 תאריכים וחופשות מעבודה ולימודים

חדש בקולנוע ילדים של אחרים סרטי 2023 

כשאהבה חדשה פורצת אל חייה העשירים והמלאים של רייצ’ל. מי היא הדמות המרגשת?.  מורה פריזאית שחגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-40. מה קורה לה בגיל המעבר?. היא מתחילה להרגיש שאולי זו ההזדמנות האחרונה שלה להיות אמא. אבל יחד עם עלי, הבחור החדש, נכנסת לחייה של רייצ’ל עוד אהבה חדשה ומפתיעה- לילה, בתו בת ה-4, והרצון להיות אמא בעצמה לרגע אחד נדחק הצידה.

צפו בווידאו פרדייס סיטי בכיכובו של ברוס ויליס 

בידיים של אנני ילדים של אחרים ועוד סרטים חדשים צפו בווידאו 

לצד סרטים צרפתים מומלצים לצפייה מחכים לכם בקולנוע סרטים שזכו בתארים מרשימים. הסרט ילדים של אחרים הוא זוכה פסטיבל ונציה – הבחירה הרשמית. מי עוד? אח ואחות Brother and Sister הבחירה הרשמית של פסטיבל קאן 2022. מה עושים לפני שהולכים לקולנוע?. מורידים קופון כרטיס שני לסרט מתנה בכרטיס אשראי.

עוד באתר סיירת מטכל פרקים מלאים היחידה יוצאת למבצע בפריז

בידיים של אנני Angry Annie פסטיבל לוקרנו 2022

העלילה מתרחשת בצרפת, 1974. מי במרכז\ הסרט?.  אנני חיה חיים עמוסים ודי רגילים – היא נשואה, יש לה שני ילדים מתבגרים, ועבודה שבקושי משאירה לה זמן פנוי.

אז מה משנה את חייה?. היא מגלה שהיא בהריון שלא תוכנן, והיא מוצאת את עצמה מעורבת בארגון מחתרתי שעוזר לנשים שנקלעו למצב דומה. שם, יחד עם נערות בנות 16, נשים קשות יום, מתנדבות מסורות ורופאים שוחרי צדק, אנני תמצא משמעות חדשה לחייה. מי משחק?. לור קלאמי, זיטה הנרו, אינדיה הייר

עוד סרט צרפתי מומלץ בקולנוע 2023 אח ואחות Brother and Sister

למה הסרט הזה נכנס לרשימת הסרטים המומלצים?. הוא זוכה פסטיבל קאן 2022 בתואר הבחירה הרשמית.

“אח ואחות” הוא סרטו החדש של הבמאי הצרפתי המוערך ארנו דפלשן, בכיכובה של אחת השחקניות הצרפתיות המפורסמות והאהובות בשנים האחרונות, זוכת האוסקר מריון קוטיאר (“החיים בורוד”, “חלודה ועצם”). הסרט הוקרן במסגרת הבחירה הרשמית של פסטיבל קאן 2022.

שפת גוף  Houria אלג’יריה

חוריה היא רקדנית צעירה, יפהפיה ומלאת חיים, בדרכה להגשים את חלום חייה להתקבל ללהקת הבלט הלאומית של אלג’יריה. כדי להגשים את החלום וכדי לעזור לאימה, היא עובדת כחדרנית בבית מלון ביום ומשלימה הכנסה ממשחקי הימורים בלילה. לאחר שהיא זוכה בסכום כסף גדול, ואחרי נסיון שוד שהסתבך, היא מתעוררת בבית חולים לבשורה המרה – היא כנראה לעולם לא תרקוד עוד. נחושה להמשיך למרות הכל.

סרטים חדשים 2023 מה חדש בקולנוע? המלצות וביקורת סרטים זוכי פסטיבלים הבחירה הרשמית של פסטיבל קאן ופסטיבל לוקרנו צפו בווידאו הסרטים המומלצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *