פברואר 2024 הסרטים החדשים בקולנוע

פברואר 2024 הסרטים החדשים בקולנוע

אוהבים קולנוע?. קבלו את ארבעת הסרטים הבולטים שאהבנו ומגיעים למסכים כבר בקרוב. מה בפינת הקולנוע שלנו?. פברואר 2024 הסרטים החדשים בקולנוע

ילדות רעות ארגייל המנצחים עצמאי בשטח פברואר 2024 הסרטים החדשים בקולנוע

אז מה מחכה לנו החודש על המסכים?. סרט ישראלי שעוסק באווירה שאחרי מלחמת ששת הימים, ילדות רעות חוזרת בגרסת המסך הגדול ועוד סרטים מומלצים. מתלבטים?. אז הורידו קופון כרטיס שני לסרט וצאו לבתי הקולנוע. 

ילדות רעות קומדיית התיכון האייקונית "ילדות רעות" חוזרת עם תסריט חדש של הקומיקאית טינה פיי

הוגת הסיפור והסרט המקורי, מלא בהומור מושחז של דור ה Z. 

ומה באשר למוזיקה?. פסקול פופ-רוק מדבק וקטעי ריקוד שיקפיצו את הקהל.

עוד באתר חטאי אימנו רציחות יום הדין דוקו חדש בנטפליקס צפו בווידאו

הסרט "ילדות רעות" מגיע היישר אל עידן המדיה החברתית. זוכרים את המקור?. הסיפור נשאר מרגש ומשעשע כאחד.

בגיל 16, קנדי מגיעה לביתה החדש בפרבר אמריקני, תמימה כמו גור חיות שנולד במישורי אפריקה שם גדלה וחונכה. אבל גם ההרפתקאות הפרועות ביותר שחוותה לא הכינו אותה לג'ונגל שהמתין לה בתיכון נורת שור. 

ארגייל אהבות הסוכן החשאי סרטי 2024 בקולנוע

אלי קונווי, סופרת מתבודדת שכתבה מספר רומנים רבי-מכר, אשר בשבילה ההנאה הגדולה ביותר היא ערב שקט עם החתול שלה, אלפי. כאשר עלילות ספריה הבדיוניים של אלי – אשר מתמקדות בסוכן החשאי ארגייל ומשימתו לחשוף רשת ריגול עולמית – מתחילות להופיע באופן דומה בארגון ריגול אמיתי במציאות, ערבים שקטים בבית נעשים זיכרון מתוק מהעבר.

פברואר 2024 הסרטים החדשים בקולנוע

פברואר 2024 הסרטים החדשים בקולנוע

המנצחים מה קרה בישראל לאחר מלחמת ששת הימים סרט ישראלי חדש 2024

ישראל של 1967 מסוחררת מאופוריית הניצחון של מלחמת ששת הימים, אלה הם גם ימי תהילתה של נטע אגמון, שעזבה את קיבוץ נצר סירני ועברה לתל אביב כדי להגשים חלום ולהפוך לשחקנית מפורסמת. אך בעוד היא נישאת על גלי ההערצה, היא מתקשה לזהות את אהוב ליבה שחזר אדם אחר מהמלחמה ואת חבריה שחלומותיהם התנפצו לעד. "A STAR IS BORN" במפגש רלוונטי מאי פעם עם המציאות הישראלית.

אולי יעניין אתכם גם רשימת מעסיקים ביטוח לאומי טופס

לא צריך טובות עצמאי בשטח סרט חדש בקולנוע

מייסון עזב את לימודיו בבית ספר למשפטים והתגייס לצבא האמריקאי. אחרי שסיים מסכת אימונים מפרכת הוא וצוות לוחמים נשלח לדרום אמריקה למשימה חשאית וספגו פגיעה קטלנית. שנים לאחר מכן מייסון פרש לחיי משפחה שקטים והמשיך את לימודי המשפטים שלו. ביקור פתע של חבר ליחידה מחזיר אותו לדרום אמריקה לשמש שומר ראש לקלייר, עיתונאית שנשלחת לראיין נשיא דרום אמריקאי. בעודו חוזר למדינה שבה חוסלו חבריו ליחידה. הוא נדרש להתמודד עם משימה חדשה ולהציל את קלייר והנשיא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *