חדשות בפייסבוק? השינויים החדשים במדיניות ופוסטים

חדשות בפייסבוק? השינויים החדשים במדיניות ופוסטים

אני חייב להגיד שלמהלך הזה לא ציפתי. בבלוג של META, חברת האם, התפרסמה ידיעה חשובה בנושא חשיפה לאתרי חדשות בפייסבוק. מתי זה יקרה ובאילו מדינות?. על כך בכתבה הבאה. לפחות בעת כתיבת שורות אלו השינויים לא חלים על ישראל, כך שלפחות הגולשים בארץ יוכלו לקרוא ולהיחשף לחדשות. 

השינוי המטלטל חדשות בפייסבוק 2024 לא מה שחשבתם 

לפי הבלוג של מטא, השינוי הוא  חלק ממאמץ מתמשך להתאים טוב יותר את ההשקעות של החברה למוצרים ולשירותים שלנו שהאנשים הכי מעריכים.

עוד מספרים לנו בכתבה, שמטא תתמקד בתכנים שהגולשים אומרים לה שהם רוצים לראות יותר ברשת החברתית. 

מה למשל?. וידאו קצר.

למה זה קורה? . מספר האנשים שמשתמשים בחדשות פייסבוק באוסטרליה ובארה"ב ירד ביותר מ-80% בשנה שעברה. במטא יודעים שאנשים לא מגיעים לפייסבוק בשביל חדשות ותוכן פוליטי, לדבריהם. 

עוד באתר סיפורה של שפחה עונה 6 מתי

אז למה אנחנו עדיין גולשים ברשת החברתית?. כדי להתחבר לאנשים ולגלות הזדמנויות, תשוקות ותחומי עניין חדשים. כפי ששיתפנו בעבר ב-2023, חדשות מהוות פחות מ-3% ממה שאנשים ברחבי העולם רואים בפיד שלהם בפייסבוק, ומהוות חלק קטן מחוויית פייסבוק עבור הרוב המכריע של האנשים.

ועדיין איך אפשר יהיה לקרוא ידיעות חדשותיות בפייסבוק?. 

לפי הידיעה, הרשת החברתית לא מפסיקה את היכולת של אנשים לצפות בידיעות חדשותיות במדינות שהן נכנסה המדיניות לתוקף. 

ומה יעשו בעלי האתרים?

בעלי אתרים ימשיכו לקבל גישה לחשבונות הפייסבוק והדפים שלהם, שם הם יכולים לפרסם קישורים ותוכן של מאמרי החדשות שלהם. בכתבה מבטיחים – " אנו נכבד את ההתחייבויות שלנו על פי כל הסכמי חדשות Facebook הקיימים עם מפרסמי חדשות בבריטניה, צרפת וגרמניה עד שיפוג תוקפם." 

כמה אנשים משתמשים פעילים ברשת החברתית facebook 

3.05 מיליארד משתמשים חודשיים ו-2.09 מיליארד משתמשים פעילים יומיים נכון לשנת 2024. בעוד שרוב פלטפורמות המדיה החברתיות האחרות נאבקות להגיע למיליארד משתמשים פעילים חודשיים, לפייסבוק יש כמה מיליארד משתמשים פעילים מדי יום.

סופרים במדרגות כמה כסף מרווחים בפייסבוק

בשנת 2023, ההכנסות הכלליות של Meta Platforms (שנודעו בעבר בשם Facebook Inc.) הסתכמו בכ-134 מיליארד דולר, לעומת כ-116 מיליארד דולר בשנת הכספים הקודמת. בשנת 2022, ההכנסות של Meta עמדו על 117.9 מיליארד דולר.

בכל מקרה של סתירה בין הכתבה למידע רשמי יגברו הנחיות החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *