רובוטריקים עליית החיות צפו בווידאו דיבוב עברית

רובוטריקים עליית החיות צפו בווידאו דיבוב עברית

הקיץ כבר כאן, השרב כבד ולכל מי ששואל מה עושים עם הילדים, יש לפחות תשובה אחת ששולחת אתכם ישירות למזגן ולכיסאות הנוחים בתי הקולנוע בישראל. מה בכתבה?. רובוטריקים עליית החיות צפו בווידאו דיבוב עברית.

בשנים שחלפו מאז הופיעו לראשונה על המסך, הגיבורים והנבלים של זיכיון הרובוטריקים כבשו דורות של מעריצים.

סרטים מומלצים רובוטריקים עליית החיות צפו בווידאו דיבוב עברית 

אז מה מחכה למי שיגיע לקולנוע, לא לפני שירכוש כרטיס לסרט במחיר הנחה?. הבמאי סטיבן קייפל ג'וניור רקח עלילה שמחזירה את גיבורי הילדות של ילדי כל העולם. אבל מה חדש?. הפעם יש לנו גזע חדש רובוטים עם טריקים. מה הם יכולים לעשות? את זה תראו בסרט המלא Transformers Rise of the Beast דיבוב לעברית לצפייה בקולנוע.

עוד באתר יובל מעתוק תעודת זהות אינסטגרם האח הגדול 2023

הסרט מציג מחדש את סיפור הרובוטריקים וגם יחווה כבוד לסדרת האנימציה האהובה. בבימויו של סטיבן קאפל ג'וניור עליית החיות הוא הסרט השביעי בסדרת הרובוטריקים. הסרט החדש הוא המשך של Bumblebee והוא יציג מספר שחקנים חדשים לסדרה.

עלילת הסרט Transformers Rise of the Beast

'רובוטריקים: עליית החיות' מחזיר למרכז הבמה את כל מה שהפך להיות לאחד ממופעי הקולנוע המרהיבים ביותר שידענו עם גזע חדש של רובוטריקים. הסרט החדש הוא הרפתקה עולמית מסחררת, כמובן בכיכובם של האוטובוטים ויציג לנו גזע חדש של רובוטריקים – המקסימלים – לקרב הנוכחי בכדור הארץ בין האוטובוטים והשקרניקים.

מאיפה כל זה מוכר לנו?. כוכבי העלילה הוצגו לראשונה בסוף שנות ה-90 בסדרת הסרטים המצוירים Beast Wars: Transformers, the Maximals ו-Predacons. אבל כמו במציאות, כך בעולם הקולנוע ובסרטים המומלצים, הם עברו אבולציה.

שלבים הבאים באבולוציה של הסייברטרואנים, אחרי האוטובוטים וה-Decepticons בהתאמה. בניגוד ל-Autobots וה-Decepticons, Maximals ו-Predacons הופכים לבעלי חיים ולציפורים במקום לכלי רכב.

בהמשכיות של Transformers: Rise of the Beasts, שתי הקבוצות נמצאות על כדור הארץ במשך זמן רב ואנחנו מנחשים שיש כמה שיגעונות למסע בזמן. The Terrorcons, הנבלים העיקריים של הסרט, מתוארים בדרך כלל כסיעה בתוך Decepticons. בסרט, נראה שהם קבוצה עצמאית שצדה אוטובוטים ומקסימלים.

מי משחק בסרט החדש?.

אנתוני ראמוס

דומיניק פישבק

פיט דיווידסון

צפו בווידאו רובוטריקים עליית החיות צפו בווידאו דיבוב עברית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *