יוניברסל מקאן דיגיטל וחברת דיאלוג חוברות לשיפור הכנסות הלקוח

יוניברסל מקאן דיגיטל וחברת דיאלוג חוברות לשיפור הכנסות הלקוח

חדשות IT ומסחר אלקטרוני! יוניברסל מקאן דיגיטל בחרו בחברת דיאלוג על מנת לשפר את כמות ההמרות וההכנסות ללקוחותיהם באיקומרס. דיאלוג, פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המשפרת את חווית הקניה באתרי איקומרס ומסחר.

החברה הודיעה שיתוף פעולה עם חברת יוניברסל מקאן דיגיטל, הסוכנות לפרסום המובילה בישראל. השותפות תציע ללקוחות מקאן השונים בעלי פעילות סחר מקוון, טכנולוגיה מתקדמת שתסייע להם בהגדלת יחס ההמרה והמכירות באתר.

מה זו פלטפורמת דיאלוג 

דיאלוג היא פלטפורמת פרסונליזציה ושיפור המרות אוטומטית לחנויות איקומרס. החברה פיתחה טכנולוגיית בינה מלאכותית שעוזרת לחנויות להגדיל את המכירות, יחס ההמרה וזמן מסע הגלישה בחנות. החברה עובדת עם עשרות לקוחות ידועים כמו לאוקסיטן, סבון, קיקו מילאנו, גייד, נונו, וואלה שופס, א.ל.מ ועוד.

התוצאות יגיעו באמצעות תוך שיפור חווית הלקוח.

הפלטפורמה של דיאלוג עובדת בצורה אוטומטית ומבצעת פרסונליזציה לקונים ואופטימיזציה לתוכן בזמן אמת כדי לשפר את חווית הקנייה באתרי סחר ואיקומרס . היא משתמשת בבינה מלאכותית כדי להבין את צרכי המשתמשים ולהתאים להם תוכן והמלצות חכמות בזמן אמת. כפי שמסביר מייסד ומנכ"ל החברה, עמרי כץ: "אתרי סחר רבים נוטים להזניח את חווית הקנייה המקוונת. כתוצאה מכך, 98% מהמשתמשים המקוונים בממוצע יעזבו את החנות אונליין מבלי להשלים רכישה".

שילוב כוחות דיאלוג יוניברסל מקאן דיגיטל

כאן נכנסת לתמונה חברת דיאלוג. חברות מדיה כמו יוניברסל יוניברסל מקאן דיגיטל, מנהלות קמפיינים חכמים שמביאים למותגים לקוחות פוטנציאלים לחנויות האונליין שלהן, בעוד שדיאלוג היא שותפה אסטרטגית לאופטימיזציה בחנות עצמה מבחינת שיפור המרה ורווחים.

"בעשור האחרון עבדנו קשה כדי לבנות וליישם את השירות דיגיטל המקצועי ביותר בשוק הישראלי. אנחנו החברה היחידה המשלבת טכנולוגיה, פיתוח עסקי, מדיה וקריאייטיב כדי לספק שירות שירותי דיגיטלי שמנצחים ונותנים תוצאות", אומר אופיר כהן, מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל.

דיאלוג מיישמת בינה מלאכותית שיודעת לאסוף ולנתח נתונים מהרגע הראשון כדי לשפר את מסע הלקוח באתר על מנת לייצר המרות וחווית קנייה טובה ומותאמת יותר. לאחר מכן, יוצרת את המלצות המוצרים והתוכן הרלוונטי ביותר עבור כל משתמש בזמן אמת. באמצעות אלגוריתם מתקדם, דיאלוג מתאימה את התוכן המתאים ביותר לכל שלב במסע של הלקוח, כדי לספק ערך רב יותר למבקר ולהניע אותו לקראת רכישה. הבינה המלאכותית מקדמת אוטומטית את מסעות הפרסום בעלי הניקוד הגבוה ביותר ומייצרת חדשים כאשר היא רואה את הצורך.

המערכת של Dialogue עובדת ביעילות בכל סוגי הפלטפורמות של איקומרס, מביניהם: שופיפיי, וו-קומרס, ביגקומרס, מג'נטו,ג'ומלה, ועוד.

הקורונה חדדה את השיפורים הנדרשים באתרי מכירות ואיקומרס 

עקב הסגר בתקופת הקורונה, עלה הצורך בקניות אונליין. והרבה עסקים התחילו להשקיע זמן ומשאבים בנוכחות דיגיטלית ענפה. למקאן מספר רב של מותגים בעלי נוכחות איקומרס ומספר לא קטן מהם פתחו והשקיעו רבות באתרים חדשים בתקופה האחרונה. בעידן הדיגיטלי, חנויות איקומרס לא יכולות להרשות לעצמם להזניח את חווית הצרכן בחנות.

מקור סקופר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *