סדרות וסרטים לצפייה ישירה קישורים שעובדים

סדרות וסרטים לצפייה ישירה קישורים שעובדים

בעשור האחרון התחביב של התעמקות בתוכניות טלוויזיה צבר תאוצה יוצאת דופן. ההיצע האין סופי וריבוי הערוצים והפלטפורמות, מאפשר לצפות בכל מדיה אפשרית. קבלו את רשימת סדרות וסרטים לצפייה ישירה קישורים שעובדים.

סדרות וסרטים לצפייה ישירה קישורים שעובדים

סדרות וסרטים לצפייה ישירה

לא רק קישור סודי לנטפליקס סדרות וסרטים לצפייה ישירה 

הרשת גדושה באתרים המציעים לנו לראות סדרות בחינם. מדובר לא פעם בתוכניות טלוויזיה מומלצות בהן ניתן לצפות ללא תשלום. חלק מהן מוצגות עם תרגום עברית מובנה או שהצופה יכול לבחור את שפת התרגום. הצפייה במרביתם אינה מצריכה חיבור VPN והם אינם חסומים בישראל.

אתרי סדרות לצפייה ישירה קישור מה אפשר לראות 

האתר הראשון שאציג לכם הוא tubitv. מדובר בערוץ שבו כל התוכן הוא חופשי. כולל סרטי דוקו מעולים במגוון נושאים, סרטים חדשים שיצאו השנה וסדרות מופת. למי שאוהב הומור נגלה שיש גם הופעות סטנד אפ קומדי חינם.

אחד מסרטי התעודה המומלצים באתר הוא Netflix vs. the World. הוא את סיפורה של חברה זעירה ומפוררת בעמק הסיליקון ששכרה תקליטורי DVD בדואר הניחה את הבסיס למהפכת בידור.

באתר ישנה הפתעה נעימה לחובבי סרטים ישראלים מקוריים וניתן לצפות בכמה מהם. הנה כמה המלצות שלי לסרטים מומלצים חינם:

פרה אדומה סרט ישראלי לצפייה ישירה -סיפור ההתבגרות הפוליטי, הדתי והמיני של ילדה בת 16 ללא אם מירושלים שמתחילה להטיל ספק בסמכותו של אביה.

הסודות סרטו של אבי נשר ( סוף העולם שמאלה, תמונת הניצחון ) אודות בתו הצדקנית והגאונית של רב חרדי המורדת בנישואים מסודרים ומתאהבת בחברה חדשה בישראל.

 

איפה אפשר לראות סדרות בחינם

לא צריך ללכת רחוק. יש לא מעט אתרי אינטרנט לגיטימיים בהם ניתן לצפות בסדרות ללא תשלום וללא דמי מנוי. מי שאוהב סדרות טורקיות יוכל לצפות באתר ויוה פלוס. מה עוד?. באתר WALLA VOD תוכלו לצפות ללא הגבלה וללא תשלום בשלל סדרות וסרטים מעולים באיכות מעולה.

פרי טיוי ערוצים

השנה הושקה בישראל אפליקציית free v. מדובר ביישום חדש המאפשר צפייה ישירה בשלל ערוצים בשידור חי לצד ערוצי סרטים וסדרות. נכון, לא מדובר בפלטפורמה כמו נטפליקס, אבל מי שהצטרף במחיר של 29.90 שח לחודש במבצע ההשקה עשה עסקה טובה, לדעתי לפחות. בימים אלו הסתיים מבצע ההשקה והמחיר הרשמי הוא 39.90 שח המובטח להיות מחיר קבוע בהתאם לתנאי הספק.

ערוצי פרי טיוי

כמו נטפליקס אבל בחינם like Netflix but free סדרות וסרטים לצפייה ישירה עם תרגום

אתר נוסף בו צפיתי בסרטים לאל הגבלה וללא תשלום הוא Moviesfoundonline. כמו הסרטים שתוכלו לראות שם היא פשוט בלתי מוגבלת וכללת כמה מהלהיטים הגדול של תעשיית הסרטים. גם אני אמליץ לכם על שובר קופות בשם להציל את ראלף עם זאק אפרון וריקי ג’רוויס. סרט אנימציה קצר שהופק על ידי Humane Society International.

בנוסף ניתן להתקין אפליקציות לצפייה ישירה של ערוצים ישראלים כמו ערוץ 12 וערוץ 13. את מרבית התכניות של ערוץ כאן 11 ניתן לראות ביוטיוב, בחינם כמובן.

לא בחינם אבל שווה ניסיון יישום FREE TV לצפייה ישירה סרטים סדרות ערוצי ספורט 

כמו רבים אחרים גם אני נחשפתי לאחרונה לאפליקציה החדשה פרי טיוי המאפשרת צפייה ישירה, מהנייד או טלוויזיה חכמה. במחיר מנוי של 30 שקל לכל החיים, ואני עוד אבדוק את זה, קבלתי את ערוצי הספורט חמש, סרטים סדרות ולא מעט סדרות דוקו מעולות. היתרון?. צפייה ישירה מהנייד!.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *