יצירת תמונות עם בינה מלאכותית אתרים מומלצים

יצירת תמונות עם בינה מלאכותית אתרים מומלצים

מחוללי תמונות בינה מלאכותית משתמשים בהודעות טקסט כדי לייצר תמונות תוך שניות. מאז שנכנס הטרנד הזה לחיינו הדיגיטליים ישנו ריבוי של אתרים המאפשרים ציור תמונה בחינם באמצעות AI. מה בכתבה?. יצירת תמונות עם בינה מלאכותית אתרים מומלצים

כולנו ציירים מוכשרים יצירת תמונות עם בינה מלאכותית אתרים מומלצים

ה-DALL-E 2 של OpenAI עשה סנסציה עצומה בגלל היכולות המתקדמות שלו ובגלל שהוא היה מחולל התמונות המיינסטרים של AI הראשון. עם זאת, מאז השקתו הראשונית, חלו התפתחויות רבות בחלל. חברות רבות הוציאו דגמים משלהן המתחרים ב-DALL-E 2, ו-OpenAI אף הוציאה דגם מתקדם יותר, DALL-E 3.

עוד באתר חברות פרסום באינטרנט שישלמו לכם כסף

יצירתית ומפתיעה AI תמונות ממילים

יצירתית ומפתיעה AI תמונות ממילים

מה עושה DALL E 2

DALL·E 2 היא מערכת AI שיכולה ליצור תמונות ואמנות ריאליסטיות מתיאור בשפה טבעית.

הכירו את האתרים והאפליקציות ליצירת תמונות באמצעות טקסט 

איך זה עובד? מאד פשוט!. עם מחוללי תמונות בינה מלאכותית, אתם יכולים להקליד ביטוי של נושא הציור. הנחיה מפורטת או מעורפלת ככל שתרצה שתתאים למגוון מטרות ושהתמונה שחשבת עליה. למה זה משמש?. במיתוג, יצירת תוכן במדיה חברתית, לוחות חזון, הזמנות, פליירים, כרטיסי ברכה ועוד.

AI PICS יצירת תמונות באמצעות אתר https://gencraft.com 

כאשר הקשתי את מילות החיפוש צצו הרבה מאד אתרים שהציעו לי לצור תמונה או ווידאו באמצעות הקלדת טקסט. מסתבר שהביטוי FROM text to video ai מציע לא מעט פתרונות ליוצרים המוכשרים שזנחו את המכחול ואת עדת המצלמה. מה מציע האתר?. יצירת 5 תמונות ללא תשלום. כניסה ללא צורך בשם משתמש או סיסמא ( חשבון גוגל או פייסבוק).

ומה יצא מזה?. קבלו את התמונה הראשונה שיצרתי באתר.

יצירת תמונות עם בינה מלאכותית אתרים מומלצים

יצירת תמונות עם בינה מלאכותית אתרים מומלצים

Image Creator מ-Microsoft Designer 

Image Creator מבית Microsoft Designer מופעל על ידי DALL E 3, הדגם המתקדם ביותר ליצירת תמונות של OpenAI. כתוצאה מכך, הוא מייצר תוצאות באיכות גבוהה יותר מאשר הגרסה החינמית של DALL-E ובמקביל נשאר חופשי לשימוש. הכניסה חינם באמצעות חשבון Microsoft.

תמונה של תל אביב יצירת תמונה באמצעות טקסט

תמונה של תל אביב יצירת תמונה באמצעות טקסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *