דרקולה מסע הדמים סרט צפו בווידאו

דרקולה מסע הדמים סרט צפו בווידאו סרטים חדשים 2023 כרטיס שני לסרט מתנה 

אחת לכמה שנים חוזר אלינו הרוזן הרומני הנורא באמצעות סדרה מומלצת לצפייה ישירה או סרט מומלץ בקולנוע. מה במדריך הסרטים המומלצים?. דרקולה מסע הדמים סרט צפו בווידאו הסרטים המומלצים החדשים בקולנוע עיבוד חדש בהשראת ולאד מוולאכיה מותחן אימה תקופתי מצמרר עם קורי הוקינס 2023

Last Voyage of the Demeter דרקולה מסע הדמים עלילת הסרט החדש 

העלילה נפתחת כאשר ספינה עושה את דרכה מרומניה לאנגליה. אבל זו לא ספינת משא תמימה. כמעט בלי שאף ירגיש או ידע, בבטן הספינה מאוחסנות תיבות עץ גדולות ולא מזוהות. אף לא באמת מעניק להן את תשומת הלב הנדרשת או מבין מה הן מובילות.

עוד באתר המדריך לנוסע ברכת הקהל של גוש דן מחירים תחנות לוח זמנים 

המיסתורין מוביל אל רצף אירועים מסתוריים ומפחידים מתרחשים במהלך המסע וצוות הספינה מוצא עצמו נרדף על ידי יישות אלימה וחסרת רחמים. מותחן אימה תקופתי מצמרר שמבוסס על פרק ברומן המופת הנודע של בראם סטוקר – “דרקולה”.

הכירו את אגדות הרוזן הרומני בקולנוע ואת השחקן האגדי בלה לוגוסי 

על יד עריסת הקולנוע בימי ראשיתו, לסרטי המתח והאימה היה מקום חשוב בהתפתחות בתי הקולנוע ותרבות הצפייה בסרטים. אחד הראשונים להיות כוכב על היה השחקן ההונגרי בלה לוגוסי. זה הזמן לחזור מעט בזמן ולתת לו את הכבוד המגיע לוץ

בלה לוגוסי – השחקן ההונגרי האלמוני שנתן לעולם הרוזן דרקולה האייקוני ביותר שלו. הוא נולד בלה פרנץ דזסו בלאסקו ב-20 באוקטובר 1882 בלוגוס, הונגריה.

הוא הסתכסך עם הפטריארך הסמכותי לגבי הפיכתו לשחקן מקצועי. לאחר הכשרה באקדמיה לאמנויות התיאטרון בבודפשט, החל לוגוסי להופיע על הבמה ההונגרית כבר בשנת 1901. השחקן החתיך האפל הצליח לפרוץ לסרטים אילמים ב-1915, אם כי בדרך כלל תחת השם אריסטיד אולט.

מופתעים?. הסרט הראשון על דרקולה משנת 1931 היה מבוסס על התסריט, לא על הספר, של דרקולה!

למרות שבראם סטוקר רשום בקרדיטים כאחד מכותבי הסרט, למעשה, הגרסה הקולנועית של דרקולה משנת 1931, בכיכובה של בלה לוגוסי, התבססה למעשה על המחזה הבימתי מ-1924 שנכתב על ידי המילטון דין וג’ון ל. באלדרסטון. דין ובלדרסטון, לעומת זאת, שאבו מאוד מהדרקולה של בראם סטוקר בגלל התסריט שלהם. אבל זה לא היה הסרט הראשון שנעשה שהתבסס על הרומן עטור השבחים של בראם סטוקר.

צפו בווידאו המלא דרקולה מסע הדמים סרט טריילר סרטים מומלצים 2023 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *