שבע ברכות סרט ישראלי הסוד של העדה המרוקאית

שבע ברכות סרט ישראלי הסוד של העדה המרוקאית סרט ישראלי 2023

האם אפשר להסתיר סודות משפחתיים מהעבר?. כלל ידוע הוא שסוד שיש לו יותר מאשר שותף אחד, סופו להתגלות בסערה גדולה בחייהם של כל המעורבים. אבל מה קורה כאשר מדובר במנהג שהיה נהוג במרוקו ועכשיו, מה לעשות, נראה כמו מנהג שחלף מהעולם?. קבלו את שבע ברכות סרט ישראלי הסוד של העדה המרוקאית.

לחיי הזוג הצעיר?. שבע ברכות סרט ישראלי צפו בווידאו 

אחר הצהריים של שבוע שבעת הברכות. מארי מתכוננת לחתונה עם בחיר ליבה. אבל כמו בבלדה סקוטית, הגרוע ביותר עוד לפניה. למה זה קורה?. כי סוד נורא מהעבר שעקב אחריה כמעט 40 שנה מאיים לחשוף את עצמו על פני השטח. על מה ולמה?. זה נושא הסרט הקומי של הבמאית איילת מנחמי בו משחקות בין היתר ריימונד אמסלם ו- תיקי דיין.

עוד באתר הנחות לספארי קופונים 2023 מבצעים 1+1 בכרטיס אשראי

החתן הכלה והחטא הקדמון של שתי האימהות שהוביל למועמדות ל 12 פרסי אופיר 

מארי הייתה בת שנתיים כשאמה ברוכת הילדים נתנה אותה לאחותה העקרה. נשמע לכם מוזר?. אולם זה היה מנהג נפוץ באותם ימים במרוקו. לעדה בעלת המסורת המופלאה, עדת יועצי המלך, היו מנהגים הנשמעים כאילו נלקחו מהתאולוגיה של ארצות המגרב.

שבעת ימים של משתה וכלה אחת עצובה 7 ברכות לצפייה בווידאו 

מה קורה ארבעים שנה מאוחר יותר, בישראל של שנות התשעים?.  ישראל צועדת לקראת עתיד של מיזוג גלויות, אבל רק לכאורה.

רוח קדים נושבת בזמן שמארי שבה מצרפת אחרי נתק ארוך כדי להתחתן עם בחיר ליבה, מובלת לחופה על ידי שתי “אימותיה”. משפחתה החמה והנרגשת נערכת למנהג “שבע ברכות”, שבוע של ארוחות חגיגיות, בהן פותחים שולחן לכבוד הכלה. אבל על דווקא כאשר השולחן עמוס סלטים, כמיטב המסורת. אירוח כיד המלך פורץ כמו מלוע של סיר קוסקוס סוד נורא.

מה זה וואחה במרוקאית?. 

הביטוי שחזר לשפה הישראלית ובגדול בסדרה זגורי אימפריה, צריך לקבל כאן תשובה מה המשמעות שלו. אז רק שתדעו רגע לפני שאתם יוצאים לבתי הקולנוע לצפות בסרט, לא לשכוח להוריד קופון 1+1 לסרט מתנה. וואחה?. זה אומר טוב ובסדר במרוקאית.

לחיי האהבה, הכבוד והעדה 

היא לא רק באה להתחתן. מארי באה לפתוח את הפצע. בין טעמים משכרים מתגלים סודות ושקרים. מארי נואשת לסליחה. משפחתה בטוחה שהיא צריכה להגיד להם תודה. השבוע הופך לקומדיה עצובה על פשעי משפחה, מחילה והחמצה.

צפו בווידאו המלא שבע ברכות סרט ישראלי בבתי הקולנוע טריילר לצפייה ישירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *